Centrum szkoleniowe Moxa

Firma Elmark Automatyka utworzyła Centrum Szkoleniowe Moxa specjalizujące się w tematyce komunikacji przemysłowej. Organizowane tam szkolenia prowadzone są przez doświadczonych inżynierów posiadających certyfikaty MTSC - MOXA Technical Support Certification. Oferta szkoleń kierowana jest do firm integratorskich, służb utrzymania ruchu i użytkowników końcowych, a także do wszystkich osób, które chcą zwiększyć swoją wiedzę z zakresu komunikacji przemysłowej oraz poznać rozwiązania firmy Moxa.

Posłuchaj
00:00

Zajęcia w centrum szkoleniowym Moxa obejmują część teoretyczną i praktyczną. W części pierwszej omawiane są zasady działania urządzeń i przedstawiana jest oferta produktów firmy Moxa oraz potencjalne obszary ich zastosowania. Część praktyczna pozwala poznać różne tryby pracy oraz sposoby konfiguracji i diagnostyki urządzeń.

źródło: Elmark Automatyka

Powiązane treści
Dzień z produktami firmy Moxa
Rozmowa z Markiem Sikorą, prezesem zarządu firmy Elmark Automatyka
Moxa doceniła Elmark
Współpraca Moxy i Trend Micro
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Exotec świętuje 10 lat innowacji i wyznacza nową erę technologii magazynowej
Zasilanie, aparatura nn
Energia dostarczana i rozdzielana inteligentnie
Zasilanie, aparatura nn
Energetab 2025 – trzy dni pod prądem
Roboty
Humanoidalny robot odporny na warunki atmosferyczne
Roboty
Inteligentna produkcja w Indiach - OMRON otwiera centrum automatyzacji w Bengaluru
Roboty
Współpraca ifm i Kollmorgen - połączenie ręcznej obsługi z inteligentną automatyzacją

Fiix – system CMMS do cyfrowego zarządzania utrzymaniem ruchu w każdym środowisku przemysłowym

Systemy CMMS wciąż są kojarzone z rozwiązaniami dedykowanymi wyłącznie największym zakładom przemysłowym. Tymczasem wyzwania związane z zarządzaniem utrzymaniem ruchu występują również w mniejszych przedsiębiorstwach, dysponujących zaledwie kilkoma maszynami.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów