Bezprzewodowe ładowanie pojazdów EV - z niszy do standardu?

Technologia bezprzewodowego ładowania pojazdów elektrycznych przechodzi właśnie stopniowo z fazy projektu, do etapu wdrożenia do użytku. Kilku producentów samochodów ogłosiło, że w latach 2015-2016 niektóre modele będzie można doładować także w ten, wygodniejszy dla użytkowników sposób. Ich zdaniem taka opcja pozwoli im się wyróżnić na tle konkurencji. Według Navigant Research, za jakiś czas może ona stać się standardem. Liczba stacji bezprzewodowego ładowania pojazdów elektrycznych sprzedawanych na całym świecie wzrośnie wtedy z kilkuset w 2014 roku, do ponad 300 tys. w roku 2022.

Posłuchaj
00:00

 

Powiązane treści
PGE chce być dostawcą stacji ładowania samochodów elektrycznych
Rusza projekt "e-Mobility" PGE
Łotwa inwestuje w sieć punktów ładowania pojazdów elektrycznych
Równowaga na rynku stacji ładowania pojazdów elektrycznych
ABB dostarczy Danii stacje szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych
ABB utworzy w Holandii największą na świecie sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych
W Europie przybędzie stacji ładowania pojazdów elektrycznych
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Roboty
Współpraca ifm i Kollmorgen - połączenie ręcznej obsługi z inteligentną automatyzacją
Roboty
ABB sprzedaje swój biznes robotyki japońskiej firmie SoftBank Group
Zasilanie, aparatura nn
Nowa linia elektroenergetyczna PSE
Komunikacja
Nowy system łączności Enei
Aktualności
Rozbudowa zakładu w Mławie
Obudowy, złącza, komponenty
TraceParts i Leo AI przedefiniują wyszukiwanie części do projektów

Fiix – system CMMS do cyfrowego zarządzania utrzymaniem ruchu w każdym środowisku przemysłowym

Systemy CMMS wciąż są kojarzone z rozwiązaniami dedykowanymi wyłącznie największym zakładom przemysłowym. Tymczasem wyzwania związane z zarządzaniem utrzymaniem ruchu występują również w mniejszych przedsiębiorstwach, dysponujących zaledwie kilkoma maszynami.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów