Rynek maszyn drukarskich do tkanin - 14 mld dolarów w 2025 roku

Jak przewiduje Allied Market Reserach, wartość globalnego rynku maszyn do drukowania na tkaninach zwiększy się z 9 mld dolarów w 2017 roku do 14 mld dolarów w 2025. Oznaczać to będzie umiarkowany średni coroczny wzrost o prawie 6%. Napędzać go będą: rozwój cyfrowych i hybrydowych maszyn drukarskich, zwiększanie szybkości drukowania, rosnący popyt na tkaniny techniczne oraz nowe trendy w modzie.

Posłuchaj
00:00

Wśród czynników hamujących wymienia się głównie szkodliwy wpływ na środowisko i wysokie koszty. W okresie objętym analizą największy udział w rynku maszyn do wykonywania nadruków na tkaninach zachowają urządzenia rotacyjne sitodrukowe, cenione za dużą wydajność. Pod względem zastosowań najszybciej rozwijać się będzie segment nadruków na ubraniach, zaś pod względem geograficznym - region Azji i Pacyfiku.

Powiązane treści
Przyszłość rynku tkanin przemysłowych
Eksport maszyn z Tajwanu spadł w pierwszej połowie roku o blisko 6%
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Współpraca ABB i LandingAI
Roboty
Humanoidalny RealBOT pokazuje przyszłość współpracy człowieka z robotem
Aktualności
Nowa fabryka Siemensa
Przemysł 4.0
Festo wprowadza pierwsze urządzenie edge w ekosystemie AX – nowe możliwości dla aplikacji motion i IoT
Zasilanie, aparatura nn
Nowa farma wiatrowa Tauronu
Roboty
Humanoid Xpeng IRON zachwyca realizmem ruchu do tego stopnia, że aż trudno uwierzyć, iż w środku nie ma człowieka

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów