Kinko Optical wchodzi na rynek motoryzacyjny

Producent soczewek optycznych Kinko Optical wchodzi ze swoimi produktami na rynek motoryzacyjny. Po spotkaniu akcjonariuszy 18 czerwca prezes firmy Kent Chen ogłosił, że firma będzie oferować obiektywy do zaawansowanego systemu wspomagania kierowcy ADAS, kamer cofania oraz systemu dookólnego monitorowania otoczenia AVM.

Posłuchaj
00:00

Firma Kinko, mając na uwadze coraz powszechniejsze wykorzystywanie sztucznej inteligencji i internetu rzeczy, opracowała między innymi obiektywy do zastosowań w IoT, dla kamer sieciowych, czujników światła strukturalnego, systemów rozpoznawania twarzy typu ToF (time of flight) oraz urządzeń obsługujących wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość. Obecnie główne linie produktowe Kinko to szklane obiektywy dla lustrzanek (DSLR) i soczewki dla projektorów i kamer smartfonowych.

W pierwszym kwartale 2019 roku tajwański producent odnotował sumę przychodów w wysokości 771.2 mln NT (24,5 mln USD), mając przy tym stratę netto o wartości 70,4 mln NT. Skonsolidowane przychody za maj wyniosły 292,5 mln NT, co oznacza sekwencyjny wzrost o 10,58%, ale spadek roczny o 8,95%.

Źródło: DigiTimes

Powiązane treści
Sztuczna inteligencja wesprze automatyzację magazynowania towarów
Toyota może zainwestować około 550 mln dolarów w chińską firmę Didi
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Roboty
Humanoid i Schaeffler zakończyli wspólny projekt z humanoidalnym robotem testowanym w warunkach produkcyjnych
Przemysł 4.0
PepsiCo Polska rozwija automatyzację logistyki – nowy inteligentny magazyn z technologią Mecalux w Grodzisku Mazowieckim
Przemysł 4.0
W listopadzie ruszają zapisy na dotacje na cyfryzację
Roboty
Ponad pół miliona stanowisk w Amazonie zostanie przejętych przez roboty
Aktualności
Wprowadzony system kaucyjny wymaga automatów do jego obsługi
Aktualności
Phoenix Contact promuje inteligentne zarządzanie energią – 30 dni bezpłatnego dostępu do Energy Management Service

MES Plex od Rockwell Automation - dane, które napędzają produkcję

Dane to dziś jeden z najcenniejszych zasobów, również, a może przede wszystkim w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Współczesny przemysł bazuje na automatyzacji, co wymaga stałego dostępu do ogromnych ilości danych cyfrowych. Ich analiza pozwala optymalizować produkcję pod kątem kosztów, jakości i efektywności, a to z kolei ma bezpośrednie przełożenie na konkurencyjność i rentowność przedsiębiorstwa.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów