Talkin' Things z nowym finansowaniem

Talkin' Things to firma tworząca i dostarczająca rozwiązania z obszaru IoT (Internet of Things) m.in. dla branży FMCG i farmaceutycznej. Oferuje ona tzw. inteligentne opakowania, które komunikować się mogą z odbiorcami z wykorzystaniem NFC/RFID. Umożliwia to na połączenie informacji dotyczących każdego jednostkowego produktu z platformą online, na której udostępniane są dane dotyczące producenta, dystrybutora oraz punktu sprzedaży. Pełni to rolę nie tylko "rozszerzonej ulotki", ale też gwarantuje oryginalność produktu.

Posłuchaj
00:00

Polska firma, która współpracuje m.in. z Coca-Colą, GlaxoSmithKline, ExxonMobil, Nestle oraz L’Oreal, uzyskała niedawno finansowanie w wysokości 15 mln złotych od nowego funduszu venture capital, którym jest Montis Capital. Jest to, jak na razie, jedna z największych inwestycji na polskim rynku VC w 2019 roku.

Powiązane treści
Branża opakowaniowa - jak wykorzystać jej potencjał rozwojowy?
Rośnie popularność bezprzewodowych czytników RFID
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Bezpieczeństwo
Lenze uzyskuje certyfikat IEC 62443-4-1: TÜV Rheinland potwierdza cyberbezpieczny proces rozwoju
Aktualności
Nowe inwestycje firm Stalwest i Consweld
Roboty
Rynek robotyki łazików księżycowych przyspiesza: osiągnie wartość 5,8 mld dolarów do 2033 roku
Aktualności
Współpraca ABB i LandingAI
Roboty
Humanoidalny RealBOT pokazuje przyszłość współpracy człowieka z robotem
Aktualności
Nowa fabryka Siemensa

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów