Farnell otworzył nowe biuro w Krakowie

Polski oddział firmy Farnell przeniósł się do nowego biura w Krakowie. Zmiana ta następuje po 11 latach od momentu otwarcia poprzedniego biura w stolicy małopolski. Wtedy zatrudniało ono 30 osób obsługujących klientów w całej Europie Wschodniej. Od tego czasu zespół powiększył się ponad czterokrotnie - obecnie obejmuje 130 pracowników zajmujących się obsługą klientów, wycenami, sprzedażą, wsparciem technicznym, marketingiem, kwestiami prawnymi, tłumaczeniami i innymi zagadnieniami.

Posłuchaj
00:00

Nowe biuro ma powierzchnię 1200 m² i zostało tak zaprojektowane, aby uwzględnić zmiany w sposobie pracy i dostosować je do charakterystyki trybu hybrydowego. Wykorzystano w nim aranżację z meblami marki Nowy Styl, zaś biuro i sam budynek cechuje się niskim zużyciem energii elektrycznej. Dyrektorem biura jest Sabina Rozlach (na zdjęciu).

 
Otwarcie biura – na zdjęciu (od lewej): Rob Rospedzihowski - Farnell President Sales EMEA, Sabina Rozlach - dyrektor biura firmy w Krakowie oraz Lee Turner - Farnell VP Customer Relations
Powiązane treści
Farnell rozszerza ofertę produktów energooszczędnych
RoI - wyzwanie mierzenia zwrotu z inwestycji w Przemyśle 4.0
Zaawansowane rozwiązania automatyki przemysłowej dla Przemysłu 4.0
Bariery w zastosowaniu energii odnawialnej można pokonać
Farnell dodaje do swojej oferty przyrządy Dwyer
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Roboty
Popyt na roboty współpracujące dalej słabnie, co przeczy przewidywaniom
Roboty
Truskawki zbierane przez roboty. Polscy studenci z rewolucyjnym projektem
Przemysł 4.0
Indyjska Amber Group przejmuje kontrolę nad izraelską firmą Unitronics
Aktualności
Kongsberg i APS będą wspólnie rozwijać systemy antydronowe
Zasilanie, aparatura nn
Wpływ normy IEC 61850 na przyszłość sektora energetycznego
Roboty
Superhumanoid Mech wkracza do akcji - Sagawa Express testuje przełomową automatykę załadunku

Szafa wydawcza JotKEl

Nowoczesny przemysł stanowi szczególne wyzwanie dla gospodarki magazynowej. Duże znaczenie ma zwłaszcza pozyskanie informacji zwrotnej o aktualnym stanie zasobów, co umożliwia optymalizację dostaw. Dobrze zorganizowana gospodarka magazynowa zapewnia ciągłość produkcji, a to bezpośrednio wpływa na redukcję kosztów postojów. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom i bazując na prawie 50-letnim doświadczeniu, firma JotKEl stworzyła system automatycznych mebli wydawczych.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów