Farnell otworzył nowe biuro w Krakowie

Polski oddział firmy Farnell przeniósł się do nowego biura w Krakowie. Zmiana ta następuje po 11 latach od momentu otwarcia poprzedniego biura w stolicy małopolski. Wtedy zatrudniało ono 30 osób obsługujących klientów w całej Europie Wschodniej. Od tego czasu zespół powiększył się ponad czterokrotnie - obecnie obejmuje 130 pracowników zajmujących się obsługą klientów, wycenami, sprzedażą, wsparciem technicznym, marketingiem, kwestiami prawnymi, tłumaczeniami i innymi zagadnieniami.

Posłuchaj
00:00

Nowe biuro ma powierzchnię 1200 m² i zostało tak zaprojektowane, aby uwzględnić zmiany w sposobie pracy i dostosować je do charakterystyki trybu hybrydowego. Wykorzystano w nim aranżację z meblami marki Nowy Styl, zaś biuro i sam budynek cechuje się niskim zużyciem energii elektrycznej. Dyrektorem biura jest Sabina Rozlach (na zdjęciu).

 
Otwarcie biura – na zdjęciu (od lewej): Rob Rospedzihowski - Farnell President Sales EMEA, Sabina Rozlach - dyrektor biura firmy w Krakowie oraz Lee Turner - Farnell VP Customer Relations
Powiązane treści
Farnell rozszerza ofertę produktów energooszczędnych
RoI - wyzwanie mierzenia zwrotu z inwestycji w Przemyśle 4.0
Zaawansowane rozwiązania automatyki przemysłowej dla Przemysłu 4.0
Bariery w zastosowaniu energii odnawialnej można pokonać
Farnell dodaje do swojej oferty przyrządy Dwyer
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Silniki i napędy
Control Techniques Dynamics łączy siły z Nidec Drives
Silniki i napędy
Współpraca BMW i SEW-EURODRIVE - zaawansowana technologia produkcji modułów akumulatorowych
Roboty
Ten futrzany robot AI ma 4 miliony osobowości. Moflin wzbudza zachwyt u Japonek
Obudowy, złącza, komponenty
Technologia w górę, koszty w dół – kiedy plastik zmienia reguły gry
Roboty
Robotyczne mikrofabryki pomagają odbudować zniszczone przez pożar domy w Los Angeles
Bezpieczeństwo
Honeywell dostawcą awioniki dla nowych samolotów Boeing 737 MAX PLL LOT

Szafa wydawcza JotKEl

Nowoczesny przemysł stanowi szczególne wyzwanie dla gospodarki magazynowej. Duże znaczenie ma zwłaszcza pozyskanie informacji zwrotnej o aktualnym stanie zasobów, co umożliwia optymalizację dostaw. Dobrze zorganizowana gospodarka magazynowa zapewnia ciągłość produkcji, a to bezpośrednio wpływa na redukcję kosztów postojów. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom i bazując na prawie 50-letnim doświadczeniu, firma JotKEl stworzyła system automatycznych mebli wydawczych.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów