Rośnie popyt na znakowarki laserowe

Wartość globalnego rynku znakowarek laserowych zwiększy się z 3 mld dolarów w 2022 roku do 6 mld dolarów w 2032, co oznaczać będzie średni wzrost o 8% rocznie, według Spherical Insights. Napędzą go: automatyzacja produkcji, rosnący popyt na usługę spersonalizowanego grawerowania i postęp w technice znakowania zielonym laserem. Czynnikiem hamującym będą duże koszty.

Posłuchaj
00:00

Najszybciej wzrośnie popyt na znakowarki z laserami światłowodowymi, cenionymi za szybkość i precyzję, różnorodność znakowanych materiałów, tanią konserwację, długą żywotność. Najszybciej rozwijać się będą usługi przed- i posprzedażowe, obejmujące wsparcie w instalacji, konfiguracji i obsłudze znakowarek, ich konserwacji i modernizacji. Głównym odbiorcą tych maszyn będzie przemysł motoryzacyjny, który preferuje je ze względu na trwałość oznaczeń w trudnych warunkach. Ich największym rynkiem zbytu będzie region Azji i Pacyfiku, a najszybciej popyt na znakowarki laserowe będzie rósł w Ameryce Płn.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
SPIE przejmuje Grupę LTEC
Aktualności
Rynek kogeneracji
Silniki i napędy
Globalny rynek silników elektrycznych
PLC, HMI, Oprogramowanie
Rynek oprogramowania MRO w lotnictwie
Aktualności
ABB z nową ofertą usług
Aktualności
Nowoczesna sortownia DPD Polska zwiększy efektywność obsługi małych przesyłek
Powiązane treści
Obróbka laserowa coraz popularniejsza

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów