Branża logistyczno-magazynowa cyfryzuje się

Autorzy raportu "Making Modern Warehousing a Reality: Supply Chain Resiliency & Agility" wydanego przez Zebra Technologies informują, że firmy z branży magazynowej planują w najbliższych latach inwestycje w technologie, takie jak uczenie maszynowe, analityka predykcyjna oraz systemy wizyjne.

Posłuchaj
00:00

Badania pokazują, że w najbliższych pięciu latach większość z nich zamierza wprowadzić te technologie do optymalizacji pracy, usprawnienia procesów, poprawy dokładności inwentaryzacji, a także przechodzić na systemy oparte na chmurze obliczeniowej - 94% firm chce wykorzystać uczenie maszynowe, 92% - analitykę predykcyjną, 86% - systemy wizyjne. Ponadto wdrażane mają być rozwiązania RFID, technologia lokalizacji w czasie rzeczywistym oraz inteligentne etykiety. Badanie bazuje na danych od 1400 respondentów i jest dostępne na stronie

Powiązane treści
Sprzedaż firmy Exotec osiągnęła miliard dolarów
Raben rozpoczyna działalność logistyczną w nowym kompleksie pod Warszawą
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Przemysł 4.0
Bateria piaskowa zasila miasto – fiński przełom w ciepłownictwie
Przemysł 4.0
Przybywa inteligentnych fabryk
Bezpieczeństwo
TÜV SÜD certyfikuje specyfikację IO-Link Safety
Aktualności
Rusza Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego!
Aktualności
Nowa fabryka Siemensa
Roboty
Infineon rozwija roboty humanoidalne, wykorzystując technologię firmy Nvidia

Szafa wydawcza JotKEl

Nowoczesny przemysł stanowi szczególne wyzwanie dla gospodarki magazynowej. Duże znaczenie ma zwłaszcza pozyskanie informacji zwrotnej o aktualnym stanie zasobów, co umożliwia optymalizację dostaw. Dobrze zorganizowana gospodarka magazynowa zapewnia ciągłość produkcji, a to bezpośrednio wpływa na redukcję kosztów postojów. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom i bazując na prawie 50-letnim doświadczeniu, firma JotKEl stworzyła system automatycznych mebli wydawczych.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów