FRENIC-Lift WLM2A - montowany na ścianie lub w szybie dźwigu falownik
Falownik klasy premium do napędu dźwigów z silnikami synchronicznymi i asynchronicznymi. Montowany na ścianie lub w szybie dźwigu.
Znana z LM2A elektronika przetwornicy współpracuje z kompletem wyposażenia tj. stycznik zwierania uzwojeń silnika PM na postoju, dławik redukujący harmoniczne prądu sieciowego oraz stycznik odłączający całość zasilania przy długim postoju oraz podczas prowadzenia prac serwisowych w nadszybiu. Na zamówienie możliwość dostarczenia wersji bez stycznika wejściowego.
Dzięki innowacyjnej konstrukcji obudowy, przetwornica jest we właściwy sposób chłodzona (radiator wysunięty do kanału wentylacyjnego) oraz zabezpieczona przed wilgocią oraz pyłem przenoszonym w szybie.
Bliskość przetwornicy i silnika to szereg zalet: - krótszy przewód silnikowy to niższy koszt oraz zakłócenia w paśmie radiowym - dobre chłodzenie czyli zdecydowanie dłuższa żywotność elektroniki - skrócenie przewodów do monitorowania szczęk hamulca - możliwość zmniejszenia szafy sterowej, czyli poprawa estetyki
Podstawowe fakty o falownikach FRENIC Lift WLM2A:
- SIL3, HFT=1 co oznacza system bez styczników głównych i drogich modułów bezpieczeństwa
- obsługa silników asynchronicznych z enkoderem oraz bez enkodera na wale
- doskonale sprawdza się z niskoobrotowymi silnikami asynchronicznymi (wciągarki indukcyjne, bezprzekładniowe)
- obsługuje silniki synchroniczne z magnesami trwałymi (wciągarki bezprzekładniowe PM)
- obsługa wciągarek bezprzekładniowych z enkoderem na obwodzie koła ciernego (np. silniki firmy Kone)
- statyczny „pole tuning" i "auto-tuning"
- bez zdejmowania olinowania
- funkcja monitorowania UCM (nazdór mikrowyłączników na hamulcu)
- certyfikowany licznik zmian kierunku dla planowania wymiany lin powlekanych tworzywem oraz pasów
- kontroler prędkości jazdy w uwalnianiu grawitacyjnym
- zjazd awaryjny na UPS lub akumulatorze (minimum 48V) z detekcją kierunku o niższym zapotrzebowaniu na moc
- współpraca ze sterownikiem przez protokół DCP4 i CANopen CiA417 (CAN Lift)
- język polski w panelu LCD
Specyfikacja:
- zakres prądów wyjściowych od 6,1A do 32A (2,2-15kW) dla 3-faz 400V
- częstotliwość PWM regulowana od 5 do 16kHz
- 8 wejść dwustanowych (dowolnie konfigurowalnych)
- przełącznik logiki PNP/NPN
- 4 wyjścia przekaźnikowe (dowolnie konfigurowalne)
- 2 tranzystorowe wyjścia dwustanowe (dowolnie konfigurowalne)
- obsługa enkoderów z protokołami EnDat 2.1 (np. ECN413), BiSS, Hiperface, SSI oraz analogowych Sin/Cos (np. ERN487)
- dwa porty RS485 oraz CAN w standardzie
- możliwość podłączenia wagi kabinowej z sygnałem 4-20mA/0±10V DC (dodatkowa kompensacja momentu startowego)
- 2 tryby oszczędzania energii
- zgodność ze standardami CE (Europa), CSA (USA i Kanada) i EAC (Rosja)