Kątowe przekładnie stożkowe K-MB z hamulcem bezpieczeństwa
Zakres przełożeń: 4:1 – 99:1. Max.momenty przyspieszeniowe 93 – 7 700 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 12 arcmin. Sprawność 96 – 97 %.
Zakres przełożeń: 4:1 – 99:1. Max.momenty przyspieszeniowe 93 – 7 700 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 12 arcmin. Sprawność 96 – 97 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania. Opcjonalnie z modułowym kołem zębatym, z serwosilnikiem, z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa.
Właściwości kątowych przekładni stożkowych K:- Różne formy wału wyjściowe: V – pełny wał z klinem, V2 – pełny wał z klinem z dwóch stron, A – wał drążony z wpustem, S – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym, SSV – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną
- Różne formy mocowania: G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, N – łapy, D – ramię reakcyjne
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
- Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤80 °C
- Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
- Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
- Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
- Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
- Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005
- Obudowa żeliwna
- Wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego
- Uszczelnienie FKM VITON dla wysokich temperatur
- Z modułowym kołem zębatym ATLANTA o skośnym uzębieniu
- Specjalne oleje dla przemysłu spożywczego na życzenie klienta
- Dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL
- Wykonanie Washdown
- Klasa ochrony IP66
- Zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pionowej pozycji pracy
- Bez adaptera – bezpośrednio z serwosilnikami EZ/LM
- ME – adapter serwosilnika z kołnierzem kwadratowym i bezluzowym sprzęgłem zaciskowym EasyAdapt. Jednoczęściowe, wytrzymałe złącze zaciskowe z funkcją rozprężania
- MEL – adapter dużych serwosilników z kołnierzem kwadratowym i bezluzowym sprzęgłem zaciskowym EasyAdapt
- MF – adapter serwosilnika z kołnierzem kwadratowym i bezluzowym sprzęgłem zaciskowym FlexiAdapt. Wytrzymałe, spawane laserowo sprzęgło mieszkowe z funkcją rozprężania. Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje rozszerzalność liniową wału silnika. Wał silnika oddzielony od sił osiowych.
- Wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
- Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa
- Adapter serwosilnika z kołnierzem kwadratowym ze sprzęgłem kłowym i zintegrowanym hamulcem bezpieczeństwa ServoSTOP
- Wyważone dla cichej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
- Szeroki zakres średnic i długości wałów silnika
- Bezbłędne dzięki dokładnemu wyśrodkowaniu silnika
- Silnik można zdemontować w dowolnej pozycji
- Opcjonalne podwójne uszczelnienie w adapterach przekłądni PHQ531, PHQ7 – PHQ10
- Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
- Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
- Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
- Napięcie zasilania 24VDC lub 1x230VAC
- Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku
- Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
- Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną