Zobacz wszystkie

Kategorie

Napędy zębatkowe ZTRS-PHQ-EZ z serwomotoreduktorami planetarnymi Stober

Podparte i łożyskowane koła zębate ZTRS z przekładniami planetarnymi PHQ i serwosilnikami EZ. Bezpośrednia zabudowa bez adaptera i sprzęgła. Zakres mocy 5,0-16,0kW. Zakres przełożeń 96:1 – 420:1.

Podparte i łożyskowane koła zębate ZTRS z przekładniami planetarnymi PHQ i serwosilnikami EZ. Bezpośrednia zabudowa bez adaptera i sprzęgła. Zakres mocy 5,0-16,0kW. Zakres przełożeń 96:1 – 420:1, Luz liniowy 70 mikrometrów, moduł 8, liczba zębów 19, max. siły posuwu 107 – 124 kN, max. prędkości liniowe 0,09 – 0,26 m/s. 5 klasa jakości. Opcjonalnie bicie promieniowe ≤ 10 µm,  podwójny hamulec, wentylator, jednokablowy serwosilnik.

Właściwości modułowych kół zębatych ZTRS:

  • 5 klasa jakości uzębienia według DIN3962
  • Koło zębate napędu zębatkowego jest utwardzane dyfuzyjnie i ma spiralne zęby (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara 19° 31′ 42″).
  • Przykręcane kołnierzowe koło zębate z dzwonem łożyska oporowego
  • Opcjonalnie z filcowym kołem zębatym do smarowania
  • Odpowiednia listwa zębata musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 5-6, materiał 16MnCr5 lub C45 hartowana indukcyjne
  • Za smarowanie koła i listwy zębatej odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0

Właściwości przekładni planetarnych QUATRO PHQ:

  • Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
  • Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
  • Cichobieżne – skośne uzębienie kół zębatych
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
  • Nasmarowane na cały okres eksploatacji
  • Dowolna pozycja pracy
  • Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
  • Standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150,
  • Opcjonalnie olej mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
  • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 90 °C
  • Klasa ochrony IP64 opcjonalnie IP66
  • Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
  • W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
  • Obudowa przekładni z żeliwa.
  • Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory RAL na zapytanie)
  • Opcjonalnie bicie (współśrodkowość) – 10 μm
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie dla wielkości przekładni PH3 do ph5
  • Opcjonalnie z adapterem ME/MEL i sprzęgłem pod serwosilniki dostępne na rynku
  • Opcjonalnie z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze MB serwosilnika
  • Praca rewersyjna przekładni w zakresie  20° do  90° na zapytanie

Właściwości serwosilników EZ:

  • elektryczne silniki synchroniczne z magnesami trwałymi
  • do wyboru sprzężenia zwrotne: enkodery absolutne EnDat 2.1/2.2/3.0, resolwer
  • złącza wtykowe dowolnie obrotowe
  • temperatury otoczenia od -15° C do +40° C
  • standardowo w klasie ochrony IP56, opcjonalnie IP66
  • klasa temperaturowa F (155)
  • opcjonalnie jednokablowe rozwiązanie OCS z enkoderem absolutnym EnDat 3.0
  • elektroniczna tabliczka znamionowa dla szybkiego rozpoznania serwosilnika
  • standardowo dla serwonapędów SDS5000, MDS5000, SI6 / SC6, SD6 firmy STOBER
  • opcjonalnie dla serwonapędów Siemens, B&R, Beckhoff, Kollmorgen, Bosch Rexroth, Allen Bradley
  • opcjonalnie z wentylatorem, który może zapewnić 30% wzrost momentu obrotowego
  • opcjonalnie z elektromagnetycznym hamulcem bezpieczeństwa
  • certyfikaty CE, UKCA, opcjonalnie cURus
  • standardowo zintegrowany termistor PTC, opcjonalnie czujnik temperatury KTY
  • standardowo w kolorze czarnym RAL9005, opcjonalnie każdy kolor RAL
  • opcjonalnie z serwosilnikiem LM bez enkoderowym

Opcjonalnie ServoSTOP – adapter przekładni z hamulcem (MB)

  • Podwójne bezpieczeństwo osi pionowych obciążonych grawitacyjnie
  • Podwójny hamulec bezpieczeństwa: w adapterze przekładni i na serwosilniku
  • Redundantny układ hamowania sterowany np z serwonapędu SD6 firmy STOBER
  • Elektrycznie uruchamiany hamulec sprężynowy do pracy na sucho
  • Z bezluzowym sprzęgłem wtykowym (sprzęgło kłowe) do łatwego demontażu silnika podczas hamowania Oś w dowolnej pozycji
  • Monitorowanie wyzwalania elektrycznego w skrzynce zaciskowej adaptera silnika
  • Ręczna kontrola zużycia poprzez sprawdzanie szczeliny powietrznej za pomocą szczelinomierza
  • Jako pojedynczy hamulec lub razem z hamulcem silnikowym jako redundantny układ hamulcowy
  • Ręczne zwalnianie – opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Uszczelnienia promieniowe wału FKM z dwiema wargami uszczelniającymi
  • Cztery otwory spustowe oleju chroniące hamulec przed zanieczyszczeniem olejem w przypadku wycieku
  • Prosty i szybki montaż silnika

Zapytania ofertowe
Napędy zębatkowe ZTRS-PHQ-EZ z serwomotoreduktorami planetarnymi Stober
Zapytaj o produkt