Napędy zębatkowe ZTRS-PHQ-EZ z serwomotoreduktorami planetarnymi Stober
Podparte i łożyskowane koła zębate ZTRS z przekładniami planetarnymi PHQ i serwosilnikami EZ. Bezpośrednia zabudowa bez adaptera i sprzęgła. Zakres mocy 5,0-16,0kW. Zakres przełożeń 96:1 – 420:1.
Podparte i łożyskowane koła zębate ZTRS z przekładniami planetarnymi PHQ i serwosilnikami EZ. Bezpośrednia zabudowa bez adaptera i sprzęgła. Zakres mocy 5,0-16,0kW. Zakres przełożeń 96:1 – 420:1, Luz liniowy 70 mikrometrów, moduł 8, liczba zębów 19, max. siły posuwu 107 – 124 kN, max. prędkości liniowe 0,09 – 0,26 m/s. 5 klasa jakości. Opcjonalnie bicie promieniowe ≤ 10 µm, podwójny hamulec, wentylator, jednokablowy serwosilnik.
Właściwości modułowych kół zębatych ZTRS:
- 5 klasa jakości uzębienia według DIN3962
- Koło zębate napędu zębatkowego jest utwardzane dyfuzyjnie i ma spiralne zęby (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara 19° 31′ 42″).
- Przykręcane kołnierzowe koło zębate z dzwonem łożyska oporowego
- Opcjonalnie z filcowym kołem zębatym do smarowania
- Odpowiednia listwa zębata musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 5-6, materiał 16MnCr5 lub C45 hartowana indukcyjne
- Za smarowanie koła i listwy zębatej odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0
Właściwości przekładni planetarnych QUATRO PHQ:
- Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
- Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
- Cichobieżne – skośne uzębienie kół zębatych
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
- Nasmarowane na cały okres eksploatacji
- Dowolna pozycja pracy
- Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
- Standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150,
- Opcjonalnie olej mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
- Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 90 °C
- Klasa ochrony IP64 opcjonalnie IP66
- Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
- W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
- Obudowa przekładni z żeliwa.
- Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory RAL na zapytanie)
- Opcjonalnie bicie (współśrodkowość) – 10 μm
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie dla wielkości przekładni PH3 do ph5
- Opcjonalnie z adapterem ME/MEL i sprzęgłem pod serwosilniki dostępne na rynku
- Opcjonalnie z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze MB serwosilnika
- Praca rewersyjna przekładni w zakresie ≤ 20° do ≤ 90° na zapytanie
Właściwości serwosilników EZ:
- elektryczne silniki synchroniczne z magnesami trwałymi
- do wyboru sprzężenia zwrotne: enkodery absolutne EnDat 2.1/2.2/3.0, resolwer
- złącza wtykowe dowolnie obrotowe
- temperatury otoczenia od -15° C do +40° C
- standardowo w klasie ochrony IP56, opcjonalnie IP66
- klasa temperaturowa F (155)
- opcjonalnie jednokablowe rozwiązanie OCS z enkoderem absolutnym EnDat 3.0
- elektroniczna tabliczka znamionowa dla szybkiego rozpoznania serwosilnika
- standardowo dla serwonapędów SDS5000, MDS5000, SI6 / SC6, SD6 firmy STOBER
- opcjonalnie dla serwonapędów Siemens, B&R, Beckhoff, Kollmorgen, Bosch Rexroth, Allen Bradley
- opcjonalnie z wentylatorem, który może zapewnić 30% wzrost momentu obrotowego
- opcjonalnie z elektromagnetycznym hamulcem bezpieczeństwa
- certyfikaty CE, UKCA, opcjonalnie cURus
- standardowo zintegrowany termistor PTC, opcjonalnie czujnik temperatury KTY
- standardowo w kolorze czarnym RAL9005, opcjonalnie każdy kolor RAL
- opcjonalnie z serwosilnikiem LM bez enkoderowym
Opcjonalnie ServoSTOP – adapter przekładni z hamulcem (MB)
- Podwójne bezpieczeństwo osi pionowych obciążonych grawitacyjnie
- Podwójny hamulec bezpieczeństwa: w adapterze przekładni i na serwosilniku
- Redundantny układ hamowania sterowany np z serwonapędu SD6 firmy STOBER
- Elektrycznie uruchamiany hamulec sprężynowy do pracy na sucho
- Z bezluzowym sprzęgłem wtykowym (sprzęgło kłowe) do łatwego demontażu silnika podczas hamowania Oś w dowolnej pozycji
- Monitorowanie wyzwalania elektrycznego w skrzynce zaciskowej adaptera silnika
- Ręczna kontrola zużycia poprzez sprawdzanie szczeliny powietrznej za pomocą szczelinomierza
- Jako pojedynczy hamulec lub razem z hamulcem silnikowym jako redundantny układ hamulcowy
- Ręczne zwalnianie – opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Uszczelnienia promieniowe wału FKM z dwiema wargami uszczelniającymi
- Cztery otwory spustowe oleju chroniące hamulec przed zanieczyszczeniem olejem w przypadku wycieku
- Prosty i szybki montaż silnika