Automaty vendingowe w systemie ORSY w ofercie Wurth Polska
Doceniając znaczenie digitalizacji zakupów oraz automatyzacji procesów zakupowych, Würth Polska wprowadza do oferty szeroką gamę maszyn vendingowych w systemie ORSY. Jest to system regałów do składowania i dostarczania materiałów, który dzięki inteligentnej, zautomatyzowanej dostawie, pozwala zmniejszyć koszty zaopatrzenia i magazynowania oraz zwiększyć dostępność materiałów.
Oferowane przez firmę automaty vendingowe są dostępne w wielu różnych wariantach, zapewniających łatwy dostęp do materiałów eksploatacyjnych i artykułów BHP oraz umożliwiających magazynowanie substancji chemicznych. Wszystkie automaty są zamkniętymi systemami z ograniczonym dostępem i w pełni automatyczną funkcją ponownego zamawiania.
Najważniejszą zaletą maszyn wydających jest ich całodobowa praca, niewymagająca obsługi przez pracowników. System zapewnia lepszą kontrolę nad zapotrzebowaniem, a także umożliwia pełen monitoring przepływu produktów. Oznacza to oszczędność w obszarze np. środków BHP, części zamiennych i podstawowych narzędzi do pracy.
Automaty wydające opierają się na systemach zarządzania zapasami IMS (Inventory Management Systems) i mogą być wykorzystywane do personalizacji i automatyzacji procesu zakupów. Umożliwiają monitorowanie zapasów produktów i automatyzację przy realizacji zamówień. Gdy poziom poszczególnych pozycji zbliża się do wyczerpania, następuje ich ponowne, automatyczne zamówienie. Upraszcza to procesy logistyczne i obniża koszty funkcjonowania działów utrzymania ruchu.
Jednym z przykładów IMS są maszyny vendingowe firmy Würth, wyposażone w nowoczesne systemy komunikacji, takie jak RFID. Technologia ta umożliwia pracownikom szybkie i łatwe pobieranie artykułów z miejsc innych, niż centralny magazyn na terenie zakładu. Mogą oni po prostu przyłożyć spersonalizowaną kartę RFID, na której znajduje się klucz potrzebny do otwarcia automatu.
Platformy e-zamówień mogą być również integrowane z innymi technologiami, takimi jak systemy planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) i oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Korzystając z tych narzędzi, są w stanie sprawniej zarządzać danymi kontrahentów biznesowych, monitorować stan zapasów oraz automatyzować procesy zamówień i realizacji, w tym przesyłać dokumenty cyfrowe.