Amica zwiększyła zysk o 46 mln zł

Skonsolidowany zysk netto za 2011 r. Amiki zostanie podwyższony o około 46 mln zł. Podstawą do podwyższenia wyniku jest opinia biegłego rewidenta w sprawie ujęcia składników aktywów na podatek odroczony od przeszacowanej wartości majątku. Chodzi o znak towarowy i zorganizowaną część przedsiębiorstwa, którą Amica wniosła do spółki zależnej Amica Marketing. Będzie to jednak tylko efekt jednorazowy. W kolejnych latach zarząd nie spodziewa się zmian wyniku finansowego, które byłyby związane z tym przeszacowaniem.

Posłuchaj
00:00
Po trzech kwartałach 2011 r. Amica Wronki miała 20,3 mln zł zysku netto. Jacek Rutkowski, prezes spółki zapowiedział, że mimo lepszych niż w 2010 r. wyników spółka nie planuje wypłaty dywidendy z zysku za 2011 r.

Marcin Tronowicz

źródło: Parkiet

Powiązane treści
Amica zawarła umowę licencyjną z firmą Fagor
Nowy magazyn firmy Amica
Amica rozbudowuje fabrykę
Amica wdraża oprogramowanie Wonderware
Amica zwiększa obecność w Chinach
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Pomiary
Rynek systemów monitorowania poziomu
PLC, HMI, Oprogramowanie
Siemens i SBB cyfryzują kolej: Signaling X wprowadzi nowy standard sterowania ruchem w Szwajcarii
Obudowy, złącza, komponenty
Panasonic Industry Europe wyróżnił Farnella tytułem Dystrybutora Roku 2025
Bezpieczeństwo
Systemy awaryjnego zatrzymania OMRON - specjalne ceny
Bezpieczeństwo
Hałas w przemyśle
Przemysł 4.0
Infios i AWS tworzą inteligentny łańcuch dostaw z agentami AI

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów