Vacon wchodzi na rynek MV

Fiński Vacon, dotychczas koncentrujący się na rynku napędów niskiego napięcia i rozwiązań dla energetyki odnawialnej, zamierza w tym roku uzupełnić swoją ofertę o napędy średniego napięcia. Rozszerzenie asortymentu o te urządzania jest częścią długofalowej strategii firmy, dzięki której średni roczny wzrost jej dochodów w latach 2014-2020 ma przekroczyć 10%. W tym celu Vacon planuje również rozszerzyć zakres świadczonych usług i branż docelowych. Firma chce ponadto rozpocząć działalność w krajach, w których do tej pory nie była obecna i planuje przejęcia.

Posłuchaj
00:00

 

Powiązane treści
Przetwornica VACON NXC AFE - niski poziom harmonicznych THDi, zwrot energii do sieci zasilającej
Vacon jest już częścią Grupy Danfoss
Danfoss może przejąć Vacon za 1,5 mld dolarów
Vacon rozpoczyna bezpośrednią działalność w Polsce
Bezpieczeństwo napędów elektrycznych
Wzrost zapotrzebowania na automatykę przemysłową wpłynie na rynek napędów elektrycznych
Dekoniunktura na rynku napędów średniego napięcia
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Obudowy, złącza, komponenty
Panasonic Industry Europe wyróżnił Farnella tytułem Dystrybutora Roku 2025
Bezpieczeństwo
Systemy awaryjnego zatrzymania OMRON - specjalne ceny
Bezpieczeństwo
Hałas w przemyśle
Przemysł 4.0
Infios i AWS tworzą inteligentny łańcuch dostaw z agentami AI
Przemysł 4.0
Trwają targi Warsaw Industry Week 2025 - fotorelacja
Aktualności
W Rzeszowie powstanie nowy kompleks przemysłowy

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów