Przyszłość rynku kabli średniego napięcia

Według Markets and Markets wartość globalnego rynku kabli średniego napięcia wzrośnie w latach 2015-2020 z 35 do prawie 49 mld dolarów, średnio o około 7% rocznie. Przyczyni się do tego przede wszystkim rozwój energetyki odnawialnej oraz rosnące zapotrzebowanie na energię elektryczną na całym świecie, głównie w związku z industrializacją oraz urbanizacją w krajach rozwijających się. Najpopularniejsze będą kable podziemne, do zalet których zalicza się m.in. małe straty transmisji i niskie koszty utrzymania.

Posłuchaj
00:00

 

Powiązane treści
Tele-Fonika Kable członkiem Europacable
Tele-Fonika i AGH opracowały przełomową technologię recyklingu kabli
Bydgoska Tele-Fonika wyprodukuje kable dla elektrowni wiatrowej Dąbrowice
Anatomia kabla przemysłowego
Przyszłość rynku materiałów i technologii do produkcji kabli
Rynek kabli ognioodpornych - wzrost zaledwie o 3% rocznie
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Obudowy, złącza, komponenty
Połączenia we współczesnym przemyśle - pewne, wydajne i bezpieczne
Przemysł 4.0
Uproszczenie kontroli jakości - kontrola wizyjna korzystająca z AI
Obudowy, złącza, komponenty
W Poznaniu powstanie zautomatyzowany magazyn wysokości wieżowca
Aktualności
Finansowanie używanych maszyn do obróbki metali, których wiek sięga nawet 10 lat
Bezpieczeństwo
Polski producent armatury przemysłowej uzyskał amerykański certyfikat ASME
Przemysł 4.0
Maspex zmodernizował system sterowania linii produkcyjnej

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów