Prognoza dla rynku dodatków do smarów

Według Transparency Market Research globalnie zużycie dodatków do smarów - m.in. przeciwutleniaczy, inhibitorów korozji, środków przeciwpieniących, środków dyspergujących, modyfikatorów tarcia - zwiększy się w latach 2013-2020 z 4 do 5 tys. kt, co oznacza CAGR na poziomie 3%. Wzrost ten będzie napędzał dotychczas rosnący popyt na samochody i wpłynie na dalsze ograniczenia emisji CO2.

Posłuchaj
00:00

W 2013 roku największy udział w rynku dodatków do smarów (20%) miała sprzedaż środków dyspergujących, z kolei w przyszłości najszybciej będzie rosło zapotrzebowanie na przeciwutleniacze. Na znaczeniu zyskają również polepszacze wskaźnika lepkości smarów.

Powiązane treści
Automatyczne systemy smarowania zyskują na popularności
Prognoza dla rynku systemów smarowania
Chiny napędzają popyt na smary
Rynek smarów przemysłowych - 28 mld dolarów w 2030 roku
Timken kupuje firmę Beka, by stać się numerem 2 w dziedzinie automatycznego smarowania
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Pomiary
Rynek systemów monitorowania poziomu
PLC, HMI, Oprogramowanie
Siemens i SBB cyfryzują kolej: Signaling X wprowadzi nowy standard sterowania ruchem w Szwajcarii
Obudowy, złącza, komponenty
Panasonic Industry Europe wyróżnił Farnella tytułem Dystrybutora Roku 2025
Bezpieczeństwo
Systemy awaryjnego zatrzymania OMRON - specjalne ceny
Bezpieczeństwo
Hałas w przemyśle
Przemysł 4.0
Infios i AWS tworzą inteligentny łańcuch dostaw z agentami AI

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów