Automatyczne systemy smarowania zyskują na popularności

Według Transparency Market Research wartość światowego rynku systemów smarowania maszyn będzie wzrastać powoli, lecz stabilnie, aż do 2022 roku, kiedy to przekroczy 5 mld dolarów. Przewiduje się, że stopniowo na znaczeniu będą tracić systemy ręczne, natomiast zyskiwać automatyczne i centralne. Będą się one popularyzować zwłaszcza w branży budowlanej, naftowej oraz samochodowej. Na rozwój tego rynku pozytywnie wpłynie również dostępność nowych środków o lepszych właściwościach smarnych.

Posłuchaj
00:00

W związku z silną konkurencją rynek będzie się konsolidować przez przejęcia i fuzje, zaś główni dostawcy będą próbować się wyróżnić, oferując systemy lepiej pasujące do potrzeb klientów.

Powiązane treści
Prognoza dla rynku dodatków do smarów
Chiny napędzają popyt na smary
Rynek smarów przemysłowych - 28 mld dolarów w 2030 roku
Timken kupuje firmę Beka, by stać się numerem 2 w dziedzinie automatycznego smarowania
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komunikacja
Partnerstwo Elmark Automatyka i Milesight: Bezprzewodowe rozwiązania LoRaWAN dla monitoringu przemysłowego
Aktualności
„C.A.R.E.E.R.” 2025 by Rockwell Automation
Aktualności
Rynek czujników zbliżeniowych
Roboty
Roboty Astorino w szkołach: trzyletnia inicjatywa łącząca edukację techniczną z przemysłem
Roboty
Robotyka mobilna w najbliższej dekadzie
Przemysł 4.0
Zebra Technologies i Tulip dostarczą wspólnie mobilne rozwiązania dla pracowników pierwszej linii

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów