Rynek smarów przemysłowych - 28 mld dolarów w 2030 roku

Jak zapowiada Persistence Market Research, światowy rynek smarów przemysłowych w latach 2020-2030 odnotuje stabilny średni wzrost o 3% co roku, osiągając na koniec tego okresu wartość 28 mld dolarów. Przyczyni się do tego głównie popyt w branży naftowej.

Posłuchaj
00:00

Ponadto oczekuje się, że po zakończeniu pandemii koronawirusa, która znacząco negatywnie odbiła się na rynku smarów, nastąpi jego odbicie dzięki spodziewanemu wówczas ożywieniu w branżach motoryzacyjnej i budowlanej. Wtedy na znaczeniu mają zyskać szczególnie smary biodegradowalne, cenione nie tylko jako bardziej ekologiczne, niż smary tradycyjne, ale również za lepsze właściwości smarne.

Powiązane treści
Timken kupuje firmę Beka, by stać się numerem 2 w dziedzinie automatycznego smarowania
Automatyczne systemy smarowania zyskują na popularności
Prognoza dla rynku dodatków do smarów
Przyszłość rynku smarów lotniczych
Prognoza dla rynku systemów smarowania
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Pomiary
Rynek systemów monitorowania poziomu
PLC, HMI, Oprogramowanie
Siemens i SBB cyfryzują kolej: Signaling X wprowadzi nowy standard sterowania ruchem w Szwajcarii
Obudowy, złącza, komponenty
Panasonic Industry Europe wyróżnił Farnella tytułem Dystrybutora Roku 2025
Bezpieczeństwo
Systemy awaryjnego zatrzymania OMRON - specjalne ceny
Bezpieczeństwo
Hałas w przemyśle
Przemysł 4.0
Infios i AWS tworzą inteligentny łańcuch dostaw z agentami AI

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów