Rynek rękawic ochronnych - 15 mld dolarów w 2021 roku

Według Technavio wartość globalnego rynku rękawic ochronnych, które zabezpieczają przed urazami pracowników różnych branż od produkcji po ochronę zdrowia, na przykład przed skaleczeniami, poparzeniami czy zakażeniem, zwiększy się z 12 mld dolarów w 2016 roku do 15 mld dolarów w roku 2021. Zapotrzebowanie na nie będzie rosło dzięki wzrostowi świadomości w dziedzinie bezpieczeństwa pracy oraz konieczności przestrzegania przepisów w tym zakresie.

Posłuchaj
00:00

Do wzrostu popytu na rękawice ochronne przyczynią się również nowe rozwiązania, na przykład nowe typy powłok antymikrobiologicznych, które skutecznej chronią przed zakażeniem. Ważnym trendem na rynku rękawic jednorazowego użytku będzie z kolei wykorzystanie do ich produkcji materiałów odzyskanych w procesie recyklingu.

Powiązane treści
Rynek rękawic przemysłowych - ponad 15 mld dolarów w 2026 roku
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Roboty
Nowe centrum kompetencji technologicznych FANUC Polska
Aktualności
Rynek materiałów lotniczych
Przemysł 4.0
AI i autonomiczne sieci napędzają zeroemisyjną energetykę - wnioski z raportu Siemens Infrastructure Transition Monitor 2025
Roboty
Ucz się przez zabawę: nowy robot edukacyjny do nauki robotyki, elektroniki i programowania
Zasilanie, aparatura nn
Magazynowanie energii w sprężonym powietrzu
Roboty
Humanoidy wchodzą na linie produkcyjne. UBTECH rozpoczyna pierwsze masowe wdrożenie robotów Walker S2

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów