Fiat wykorzysta technologię firmy Aurora

Start-up Aurora Innovation ogłosił współpracę z koncernem Fiat Chrysler Automobiles (FCA). Partnerstwo ma na celu wprowadzenie na rynek pojazdów w pełni autonomicznych. FCA szacuje, że pierwsze samochody testowe trafią na drogi w ciągu pięciu lat.

Posłuchaj
00:00

Obecnie FCA  na zlecenie firmy Waymo produkuje autonomiczne pojazdy hybrydowe pod marką Chrysler Pacifica.

Firma Aurora dostarczy sprzęt, oprogramowanie oraz usługi transmisji i magazynowania danych. Autorski system Aurora Driver zapewni w pełni samodzielną jazdę i nawigację, bez udziału człowieka.

To nie pierwsze partnerstwo Aurory z podmiotami motoryzacyjnymi.
Wcześniej start-up współpracował z koncernami Volkswagen i Hyundai. Firma pozyskała 530 milionów dolarów funduszy na dalszy rozwój technologii.

Wokół autonomicznych rozwiązań rośnie zainteresowanie koncernów motoryzacyjnych, które mają na celu wykorzystywanie technologii w samochodach użytkowych i dostawczych.

Źródło: Reuters

Powiązane treści
Renault i Fiat Chrysler Automobiles wstrzymują fuzję
Amerykańska poczta rozpoczęła testy dostaw z pomocą autonomicznych ciężarówek
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Zasilanie, aparatura nn
Nowa linia elektroenergetyczna PSE
Komunikacja
Nowy system łączności Enei
Aktualności
Rozbudowa zakładu w Mławie
Obudowy, złącza, komponenty
TraceParts i Leo AI przedefiniują wyszukiwanie części do projektów
Zasilanie, aparatura nn
PGE buduje magazyn energii
Aktualności
Niedobór infrastruktury magazynowej w Europie przekracza wartość 150 mld euro

Fiix – system CMMS do cyfrowego zarządzania utrzymaniem ruchu w każdym środowisku przemysłowym

Systemy CMMS wciąż są kojarzone z rozwiązaniami dedykowanymi wyłącznie największym zakładom przemysłowym. Tymczasem wyzwania związane z zarządzaniem utrzymaniem ruchu występują również w mniejszych przedsiębiorstwach, dysponujących zaledwie kilkoma maszynami.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów