Przyszłość rynku badań nieniszczących

Według Grand View Research wartość globalnego rynku badań nieniszczących zwiększy się z prawie 14 mld dolarów w 2020 roku do około 23 mld dolarów w 2028, co oznaczać będzie średni coroczny wzrost o prawie 7%. Przyczyni się do tego głównie ich udoskonalanie pod względem dokładności i łatwości wykonywania, a także wzrost świadomości na temat ich zalet, natomiast hamować go będzie przede wszystkim brak wykwalifikowanej siły roboczej.

Posłuchaj
00:00

Największy udział w tytułowym rynku utrzyma segment usług, ze względu na wysoki koszt początkowy sprzętu i stopień jego skomplikowania. Ze uwagi na typ najpopularniejsze będą badania ultradźwiękami, które są cenione za dokładność i łatwość obsługi sprzętu. Wzrost jest też prognozowany w segmencie badań radiograficznych, uważanych za najbardziej precyzyjne, chociaż wysoki koszt sprzętu będzie go spowalniać.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Silniki i napędy
Control Techniques Dynamics częścią Nidec Drives
Przemysł 4.0
Nowe pokolenie liderów w przemyśle - ASTOR partnerem II edycji Akademii Liderów Transformacji Przemysłowej Fundacji PAGA
Roboty
Nowe centrum kompetencji technologicznych FANUC Polska
Aktualności
Rynek materiałów lotniczych
Przemysł 4.0
AI i autonomiczne sieci napędzają zeroemisyjną energetykę - wnioski z raportu Siemens Infrastructure Transition Monitor 2025
Roboty
Ucz się przez zabawę: nowy robot edukacyjny do nauki robotyki, elektroniki i programowania

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów