Przyszłość rynku podnośników wysięgnikowych

Globalny rynek podnośników wysięgnikowych w 2021 roku osiągnął wartość 10 mld dolarów, a w 2030 wzrośnie do 18 mld dolarów, co oznaczać będzie stabilny średni coroczny wzrost przekraczający 6%, jak przewiduje Grand View Research. Prognoza ta ucieszy dostawców tych urządzeń, doświadczonych podczas pandemii, która spowodowała opóźnienia projektów, anulowanie zamówień oraz zakłócenia w łańcuchach dostaw u ich największych odbiorców, czyli branży budowlanej, transportowej i logistycznej.

Posłuchaj
00:00

Odwrócenie się tego trendu w kolejnych latach będzie możliwe dzięki spodziewanemu wzrostowi aktywności w sektorze budowlanym i w infrastrukturze. Sprzyjać temu będzie także rozwój branży transportu i logistyki dzięki rosnącej sprzedaży elektronicznej i ogólnie większej aktywności handlu w skali globalnej. Głównym wyzwaniem będzie brak wykwalifikowanych pracowników do obsługi podnośników tego typu.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Centrum automatyzacji firmy Omron
Roboty
Dłoń robotyczna Unitree Dex5-1 – przełom w chwytakach EOAT z czujnikami dotykowymi i AI
Zasilanie, aparatura nn
Grupa LAPP otworzyła we Wrocławiu Centrum Usług Biznesowych
Aktualności
Foxconn i NVIDIA budują superkomputer AI z 10 000 GPU Blackwell na Tajwanie
Roboty
Automatyzacja górnictwa
Przemysł 4.0
SICK ANS/ANM58 PROFINET – nowa generacja enkoderów absolutnych dla Przemysłu 4.0

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów