Rozwój systemu zarządzania przedsiębiorstwem w Dela Cosmetics

Dela Cosmetics, producent kosmetyków proszkowych, zdecydował się na rozwój obszaru zarządzania procesami produkcyjnymi z wykorzystaniem systemu Comarch ERP XL. Oprogramowanie jest wykorzystywane od 2008 roku. Kilka lat temu zwiększono jego funkcjonalność i możliwości, dopasowując je do bieżących potrzeb organizacji. Za wdrożenie odpowiedzialna była firma Kotrak, partner Comarch.

Posłuchaj
00:00

Powyższe zmiany, patrząc z perspektywy czasu, zaowocowały stworzeniem ponad 10 tys. kartotek produktowych, 1 tys. kartotek materiałowych i ponad 8 tys. kartotek związanych z technologiami produkcyjnymi. Do korzyści zidentyfikowanych przez firmę należą m.in.: zmniejszenie wartości magazynu o 35%, znaczące ograniczenie strat produkcyjnych, zautomatyzowana obsługa produktów i półproduktów, minimalizacja ryzyka błędów, zgodność z przepisami oraz możliwość rozszerzenia systemu o kolejne moduły.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Roboty
Dłoń robotyczna Unitree Dex5-1 – przełom w chwytakach EOAT z czujnikami dotykowymi i AI
Zasilanie, aparatura nn
Grupa LAPP otworzyła we Wrocławiu Centrum Usług Biznesowych
Aktualności
Foxconn i NVIDIA budują superkomputer AI z 10 000 GPU Blackwell na Tajwanie
Roboty
Automatyzacja górnictwa
Przemysł 4.0
SICK ANS/ANM58 PROFINET – nowa generacja enkoderów absolutnych dla Przemysłu 4.0
Aktualności
Perspektywy rynku przekładni

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów