Przekładnie do mieszalników i mieszadeł SEW-Eurodrive
Przekładnie w wersji FM../FAM.. i KM../KAM.. do mieszalników to optymalne rozwiązanie do zastosowań w mieszadłach, napowietrzaczach powierzchniowych oraz ugniatarkach.
Przekładnie w wersji FM../FAM.. i KM../KAM.. do mieszalników to optymalne rozwiązanie do zastosowań w mieszadłach, napowietrzaczach powierzchniowych oraz ugniatarkach. Nowy wariant przekładni wykorzystywany jest w przemyśle farmaceutycznym, chemicznym i biotechnologicznym, a także w branży spożywczej i napojowej oraz w recyclingu, ochronie środowiska, przemyśle celulozowo-papierniczym i w gospodarce ściekowej.
Specjalne wersje FM../FAM.. oraz KM../KAM.. dostępne są jako przekładnie płaskie lub walcowo-stożkowe w wielu wariantach oraz z licznymi opcjami, co sprawia, że spełniają wymagania właściwie wszystkich branż.
Nowe przekładnie pozwalają na bezpieczną eksploatację (dzięki wysokiej dopuszczalnej sile poprzecznej), redukcję kosztów (rezygnacja z dodatkowego łożyska dzięki integracji wału mieszalnika i mieszadła to bardziej niezawodna konstrukcja) oraz na wszechstronne zastosowania (dzięki kompatybilności wymiarów wałów i kołnierzy z wymiarami dostępnych na rynku standardowych rozwiązań).
Dozwolone siły poprzeczne przekładni FM../FAM.. oraz KM../KAM.. mieszczą się w zakresie od 25 000 N do 176 500 N. Dostosowane do wielkości przekładni silniki oferują moc od 0,12 do 90 kW po stronie wyjściowej, podczas gdy maksymalny dopuszczalny wyjściowy moment obrotowy przekładni wynosi od 820 Nm do 18 000 Nm.
Napędy do mieszalników serii X zostały zaprojektowane do obciążeń wynikających ze specyfiki aplikacji:
- do mniejszych obciążeń: • W zakresie momentu obrotowego między 6,8, a 475 kNm dostępna jest wersja z uniwersalną obudową dla przekładni walcowych oraz walcowo-stożkowych (od dwustopniowych do czterostopniowych).
- do średnich i dużych obciążeń: • Dla aplikacji o wymaganym momencie obrotowym między 22, a 90 kNm do wyboru są dwie wersje, które charakteryzują się powiększonym rozstawem łożysk. Wszystkie napędy mogą być przystosowane do zastosowań ATEX i mogą być stosowane w kombinacji z opcjami takimi jak wersja „Drywell“, smarowanie ciśnieniowe, sprzęgło kołnierzowe, dodatkowy wentylator chłodzący, montaż na łapach lub kołnierzowy.
- Pierwsza wersja dostępna jest wyłącznie jako przekładnia walcowa. Ze względu na zastosowanie zoptymalizowanej obudowy z użebrowaniem chłodzącym, wentylatora osiowego wartość granicznej mocy cieplnej jest podwyższona.
- Drugi wariant dostępny jest jako przekładnia walcowa oraz walcowo-stożkowa - od dwustopniowej do czterostopniowej. Jej podstawą jest kombinacja obudowy o uniwersalnym zastosowaniu i wzmocnionego łożyskowania.
Napędy mieszalnika serii X z rozszerzonym odstępem łożysk
Napędy do mieszalników serii X marki SEW-EURODRIVE znajdują zastosowanie w aplikacjach przemysłu chemicznego, spożywczego, oczyszczalniach ścieków lub górnictwie, które mają wysokie zapotrzebowanie na moment obrotowy.
Napędy do mieszalników serii X zostały zaprojektowane do obciążeń wynikających ze specyfiki aplikacji:
- do mniejszych obciążeń: • W zakresie momentu obrotowego między 6,8, a 475 kNm dostępna jest wersja z uniwersalną obudową dla przekładni walcowych oraz walcowo-stożkowych (od dwustopniowych do czterostopniowych).
- do średnich i dużych obciążeń: • Dla aplikacji o wymaganym momencie obrotowym między 22, a 90 kNm do wyboru są dwie wersje, które charakteryzują się powiększonym rozstawem łożysk. Wszystkie napędy mogą być przystosowane do zastosowań ATEX i mogą być stosowane w kombinacji z opcjami takimi jak wersja „Drywell“, smarowanie ciśnieniowe, sprzęgło kołnierzowe, dodatkowy wentylator chłodzący, montaż na łapach lub kołnierzowy.
- Pierwsza wersja dostępna jest wyłącznie jako przekładnia walcowa. Ze względu na zastosowanie zoptymalizowanej obudowy z użebrowaniem chłodzącym, wentylatora osiowego wartość granicznej mocy cieplnej jest podwyższona.
- Drugi wariant dostępny jest jako przekładnia walcowa oraz walcowo-stożkowa - od dwustopniowej do czterostopniowej. Jej podstawą jest kombinacja obudowy o uniwersalnym zastosowaniu i wzmocnionego łożyskowania.
Więcej informacji o technice napędowej oraz systemach automatyzacji produkcji znajdą Państwo na stronie www.sew-eurodrive.pl