Kątowe napędy zębatkowe ZV-K-ME Stober
Modułowe koła zębate ZV z kątowymi przekładniami stożkowymi K z adapterem ME serwosilnika. Moduły koła zębatego 2 – 4. Liczby zębów 18 – 25. Zakres przełożeń przekładni 4:1 – 272:1.
Modułowe koła zębate ZV z kątowymi przekładniami stożkowymi K z adapterem ME serwosilnika. Moduły koła zębatego 2 – 4. Liczby zębów 18 – 25. Zakres przełożeń przekładni 4:1 – 272:1. Max. siły dynamiczne 2,7 – 15 kN. Max. prędkości liniowe 0,06 – 3,8 m/s. Luz liniowy ≤ 12 – 111 µm. 6 klasa jakości. Opcjonalnie z hamulcem, z serwosilnikiem.
Modułowe koło zębate ZV:
- 6 klasa jakości uzębienia według DIN3962
- Uzębienie śrubowe, utwardzone powierzchniowo i szlifowane (lewe 19° 31′ 42″).
- Bezluzowe połączenie wał-piasta, klejone kurczliwie i skręcane na wpust
- Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 8, materiał C45 hartowana indukcyjne
- Do wyboru dwie pozycje mocowania zębnika: (E) uzębienie na końcu wału wyjściowego, (S) uzębienie zaraz przy przekładni zapewniające wyższe dopuszczalne siły posuwu.
- Zębnik i zębatka ZV: za smarowanie odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0
Kątowe przekładnie stożkowe K:
- Standardowy i zredukowany luz obrotowy
- Przełożenie w postaci ułamka – brak błędów przy pozycjonowaniu
- Cichobieżne – skośne uzębienie
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
- Nasmarowane na cały okres eksploatacji
- Pozycja pracy do określenia przy zamówieniu
- Różne formy mocowania przekładni: G: otwory gwintowane, N: łapy
- Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
- Przekładnie standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150, opcjonalnie mineralny do użytku w przemyślespożywczym, napojów i farmaceutycznym
- Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 80 °C
- Klasa ochrony IP65 opcjonalnie IP66
- Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
- W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
- Obudowa przekładni z żeliwa.
- Opcjonalnie bezpośredni montaż serwosilnika firmy STOBER serii EZ/LM bez adaptera i sprzęgła
- Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie
Adapter ME kątowej przekładni stożkowej ze złączem EasyAdapt
- Szybkie i łatwe mocowanie silnika
- Wytrzymałe, opatentowane złącze zaciskowe z funkcją rozszerzania
- Najniższe masowe momenty bezwładności dla najwyższej dynamiki
- Wyważony dla płynnej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
- Duży wybór średnic i długości wałów silnika
- Bezbłędne dzięki dokładnemu wyśrodkowaniu silnika
Adapter MQ kątowej przekładni stożkowej ze złączem wtykowym
- Szybkie i łatwe mocowanie silnika
- Demontaż silnika możliwy w dowolnej pozycji
- Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje wydłużenie liniowe wału silnika
- Wał silnika odsprzęgnięty od sił osiowych
- Wyważony dla płynnej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
- Duży wybór średnic i długości wałów silnika
- Bezbłędne dzięki dokładnemu wyśrodkowaniu silnika
Adapter MB kątowej przekładni stożkowej z hamulcem ServoSTOP
- Elektrycznie uruchamiany hamulec sprężynowy do pracy na sucho
- Z bezluzowym sprzęgłem wtykowym (sprzęgło kłowe) do łatwego demontażu silnika podczas hamowania Oś w dowolnej pozycji
- Monitorowanie wyzwalania elektrycznego w skrzynce zaciskowej adaptera silnika
- Ręczna kontrola zużycia poprzez sprawdzanie szczeliny powietrznej za pomocą szczelinomierza
- Jako pojedynczy hamulec lub razem z hamulcem silnikowym jako redundantny układ hamulcowy
- Ręczne zwalnianie – opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Uszczelnienia promieniowe wału FKM z dwiema wargami uszczelniającymi
- Cztery otwory spustowe oleju chroniące hamulec przed zanieczyszczeniem olejem w przypadku wycieku
- Prosty i szybki montaż silnika