Uruchomienie portalu
Fot. 1. W strukturach Orange funkcjonuje dedykowany zespół odpowiedzialny za wsparcie partnerów uczestniczących w programie M2Mcity.
Orange uruchamia pierwszy w Polsce internetowy portal m2mcity.orange.pl skupiający ofertę dostawców ciekawych i praktycznych rozwiązań telemetrycznych, przeznaczonych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla małych firm. Celem tej platformy jest ułatwienie partnerom Orange dotarcia do potencjalnych klientów oraz umożliwienie skorzystania z globalnej, szeroko rozpoznawanej marki operatora.
Uruchomienie portalu
Fot. 1. W strukturach Orange funkcjonuje dedykowany zespół odpowiedzialny za wsparcie partnerów uczestniczących w programie M2Mcity.
Jednym z celów przyświecających uruchomieniu portalu m2mcity.orange.pl jest szeroko pojęta edukacja w zakresie możliwości wykorzystania rozwiązań telekomunikacyjnych do usprawnienia życia i zwiększenia jego komfortu. Dotychczas znalezienie dobrego, odpowiadającego użytkownikowi końcowemu rozwiązania było dość trudne. Usługi te są świadczone przez małe firmy i nie są wspierane szerokimi kampaniami marketingowymi.
Portal ułatwia partnerom dotarcie do klientów, przy wsparciu zaufanej i rozpoznawalnej marki Orange. Nie bez znaczenia jest również przystępna cenowo oferta. Dzięki obecności na portalu partnerzy mogą zachęcić klientów do zapoznania się ze szczegółami oferowanych przez nich rozwiązań i usług. Klienci będą mogli również porównywać funkcjonalności i sprawdzić, na ile odpowiadają ich potrzebom.
Umożliwia to zarówno witryna prezentująca poszczególne rozwiązania, jak też forum wymiany wiedzy i doświadczeń. Orange planuje także prowadzenie działań marketingowych skierowanych do poszczególnych grup potencjalnych odbiorców. Dotychczasowe doświadczenia i entuzjastyczne przyjęcie przez użytkowników, którzy zdecydowali się skorzystać z inteligentnych urządzeń M2M, prognozują rozwój tej branży w najbliższych latach.