RWE Firmą Przyjazną Klientowi

RWE Polska zostało uhonorowane tytułem Firmy Przyjaznej Klientowi. Przedsiębiorstwo wyróżniono w ten sposób za wysoką jakość obsługi klientów oraz skuteczność w realizowaniu założeń polityki zarządzania relacjami z klientem. Certyfikat Przyjaznej Firmy RWE otrzymało już drugi raz. Program Firma Przyjazna Klientowi jest koordynowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.

Posłuchaj
00:00
Powiązane treści
RWE rozwija krakowskie Centrum Usług Wspólnych
RWE inwestuje w warszawską sieć elektroenergetyczną
RWE Stoen Operator zainwestuje w inteligentne opomiarowanie prawie 425 mln zł
RWE udostępnia aplikację mobilną iRWE na iPady i iPhone'y
RWE przejęło farmę wiatrową w Taciewie
RWE uruchomiło farmę wiatrową w Krzęcinie
Viessmann firmą przyjazną klientowi
RWE uruchomiło farmy wiatrowe w Pieckach i Tychowie
Kable RWE pod Wisłą
RWE inwestuje w farmy wiatrowe w Polsce
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Roboty
Inteligentna produkcja w Indiach - OMRON otwiera centrum automatyzacji w Bengaluru
Roboty
Współpraca ifm i Kollmorgen - połączenie ręcznej obsługi z inteligentną automatyzacją
Roboty
ABB sprzedaje swój biznes robotyki japońskiej firmie SoftBank Group
Zasilanie, aparatura nn
Nowa linia elektroenergetyczna PSE
Komunikacja
Nowy system łączności Enei
Aktualności
Rozbudowa zakładu w Mławie

Fiix – system CMMS do cyfrowego zarządzania utrzymaniem ruchu w każdym środowisku przemysłowym

Systemy CMMS wciąż są kojarzone z rozwiązaniami dedykowanymi wyłącznie największym zakładom przemysłowym. Tymczasem wyzwania związane z zarządzaniem utrzymaniem ruchu występują również w mniejszych przedsiębiorstwach, dysponujących zaledwie kilkoma maszynami.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów