RWE Firmą Przyjazną Klientowi

RWE Polska zostało uhonorowane tytułem Firmy Przyjaznej Klientowi. Przedsiębiorstwo wyróżniono w ten sposób za wysoką jakość obsługi klientów oraz skuteczność w realizowaniu założeń polityki zarządzania relacjami z klientem. Certyfikat Przyjaznej Firmy RWE otrzymało już drugi raz. Program Firma Przyjazna Klientowi jest koordynowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.

Posłuchaj
00:00
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
ABB z nową ofertą usług
Aktualności
Nowoczesna sortownia DPD Polska zwiększy efektywność obsługi małych przesyłek
Silniki i napędy
WEG zwiększy zdolności produkcji silników elektrycznych we Włoszech
Aktualności
Rynek środków smarnych powoli pnie się w górę
PLC, HMI, Oprogramowanie
25 lat współpracy Phoenix Contact i Eplan
Aktualności
Stabilny wzrost na rynku obrabiarek
Powiązane treści
RWE rozwija krakowskie Centrum Usług Wspólnych
RWE inwestuje w warszawską sieć elektroenergetyczną
RWE Stoen Operator zainwestuje w inteligentne opomiarowanie prawie 425 mln zł
RWE udostępnia aplikację mobilną iRWE na iPady i iPhone'y
RWE przejęło farmę wiatrową w Taciewie
RWE uruchomiło farmę wiatrową w Krzęcinie
Viessmann firmą przyjazną klientowi
RWE uruchomiło farmy wiatrowe w Pieckach i Tychowie
Kable RWE pod Wisłą
RWE inwestuje w farmy wiatrowe w Polsce

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów