RWE Firmą Przyjazną Klientowi

RWE Polska zostało uhonorowane tytułem Firmy Przyjaznej Klientowi. Przedsiębiorstwo wyróżniono w ten sposób za wysoką jakość obsługi klientów oraz skuteczność w realizowaniu założeń polityki zarządzania relacjami z klientem. Certyfikat Przyjaznej Firmy RWE otrzymało już drugi raz. Program Firma Przyjazna Klientowi jest koordynowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.

Posłuchaj
00:00
Powiązane treści
RWE rozwija krakowskie Centrum Usług Wspólnych
RWE inwestuje w warszawską sieć elektroenergetyczną
RWE Stoen Operator zainwestuje w inteligentne opomiarowanie prawie 425 mln zł
RWE udostępnia aplikację mobilną iRWE na iPady i iPhone'y
RWE przejęło farmę wiatrową w Taciewie
RWE uruchomiło farmę wiatrową w Krzęcinie
Viessmann firmą przyjazną klientowi
RWE uruchomiło farmy wiatrowe w Pieckach i Tychowie
Kable RWE pod Wisłą
RWE inwestuje w farmy wiatrowe w Polsce
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
14 osób na 1 miejsce. Ten kierunek przyszłości bije rekordy popularności
Przemysł 4.0
Łatwa integracja sztucznej inteligencji i automatyzacji
Roboty
Pierwszy na świecie humanoidalny robot z funkcją samodzielnej wymiany baterii
Roboty
Comau finalizuje przejęcie Automha
Roboty
Doosan Robotics przejmuje 90% udziałów w amerykańskiej firmie inżynieryjno-automatycznej ONExia
Aktualności
Silnik innowacji rozpędzający się krokowo

Szafa wydawcza JotKEl

Nowoczesny przemysł stanowi szczególne wyzwanie dla gospodarki magazynowej. Duże znaczenie ma zwłaszcza pozyskanie informacji zwrotnej o aktualnym stanie zasobów, co umożliwia optymalizację dostaw. Dobrze zorganizowana gospodarka magazynowa zapewnia ciągłość produkcji, a to bezpośrednio wpływa na redukcję kosztów postojów. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom i bazując na prawie 50-letnim doświadczeniu, firma JotKEl stworzyła system automatycznych mebli wydawczych.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów