RWE Firmą Przyjazną Klientowi

RWE Polska zostało uhonorowane tytułem Firmy Przyjaznej Klientowi. Przedsiębiorstwo wyróżniono w ten sposób za wysoką jakość obsługi klientów oraz skuteczność w realizowaniu założeń polityki zarządzania relacjami z klientem. Certyfikat Przyjaznej Firmy RWE otrzymało już drugi raz. Program Firma Przyjazna Klientowi jest koordynowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.

Posłuchaj
00:00
Powiązane treści
RWE rozwija krakowskie Centrum Usług Wspólnych
RWE inwestuje w warszawską sieć elektroenergetyczną
RWE Stoen Operator zainwestuje w inteligentne opomiarowanie prawie 425 mln zł
RWE udostępnia aplikację mobilną iRWE na iPady i iPhone'y
RWE przejęło farmę wiatrową w Taciewie
RWE uruchomiło farmę wiatrową w Krzęcinie
Viessmann firmą przyjazną klientowi
RWE uruchomiło farmy wiatrowe w Pieckach i Tychowie
Kable RWE pod Wisłą
RWE inwestuje w farmy wiatrowe w Polsce
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Bezpieczeństwo
Westermo wzmacnia obecność w Europie
Aktualności
Rynek czynników cieplnych
Przemysł 4.0
DMG MORI i HAIMER wzmacniają partnerstwo w obszarze cyfryzacji i automatyzacji narzędziowni
Roboty
Rynek robotów malarskich
Pomiary
Endress+Hauser podwaja powierzchnię zakładu w Waldheim
Artykuły
Nowe wymogi dla eksportu maszyn do Indii: certyfikat BIS i lokalny przedstawiciel

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów