RWE Firmą Przyjazną Klientowi

RWE Polska zostało uhonorowane tytułem Firmy Przyjaznej Klientowi. Przedsiębiorstwo wyróżniono w ten sposób za wysoką jakość obsługi klientów oraz skuteczność w realizowaniu założeń polityki zarządzania relacjami z klientem. Certyfikat Przyjaznej Firmy RWE otrzymało już drugi raz. Program Firma Przyjazna Klientowi jest koordynowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.

Posłuchaj
00:00
Powiązane treści
RWE rozwija krakowskie Centrum Usług Wspólnych
RWE inwestuje w warszawską sieć elektroenergetyczną
RWE Stoen Operator zainwestuje w inteligentne opomiarowanie prawie 425 mln zł
RWE udostępnia aplikację mobilną iRWE na iPady i iPhone'y
RWE przejęło farmę wiatrową w Taciewie
RWE uruchomiło farmę wiatrową w Krzęcinie
Viessmann firmą przyjazną klientowi
RWE uruchomiło farmy wiatrowe w Pieckach i Tychowie
Kable RWE pod Wisłą
RWE inwestuje w farmy wiatrowe w Polsce
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Bezpieczeństwo
Hałas w przemyśle
Przemysł 4.0
Infios i AWS tworzą inteligentny łańcuch dostaw z agentami AI
Przemysł 4.0
Trwają targi Warsaw Industry Week 2025 - fotorelacja
Aktualności
W Rzeszowie powstanie nowy kompleks przemysłowy
Roboty
Sztuczna inteligencja w uzbrojeniu - zalety i wady
Bezpieczeństwo
ABB z najwyższym poziomem certyfikacji TÜV Rheinland w zarządzaniu bezpieczeństwem funkcjonalnym

MES Plex od Rockwell Automation - dane, które napędzają produkcję

Dane to dziś jeden z najcenniejszych zasobów, również, a może przede wszystkim w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Współczesny przemysł bazuje na automatyzacji, co wymaga stałego dostępu do ogromnych ilości danych cyfrowych. Ich analiza pozwala optymalizować produkcję pod kątem kosztów, jakości i efektywności, a to z kolei ma bezpośrednie przełożenie na konkurencyjność i rentowność przedsiębiorstwa.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów