RWE udostępnia aplikację mobilną iRWE na iPady i iPhone'y

| Gospodarka Artykuły

RWE uruchomiło nowy kanał komunikacji z klientem - aplikację iRWE na telefony komórkowe. Aplikacja dostępna jest dla urządzeń mobilnych wyposażonych w system operacyjny iOS. Korzystanie z iRWE jest proste i intuicyjne. Wystarczy pobrać wskazaną aplikację, zalogować się na indywidualne konto klienta przy użyciu posiadanego identyfikatora i hasła lub przejść prosty proces rejestracji i założyć konto użytkownika.

RWE udostępnia aplikację mobilną iRWE na iPady i iPhone'y

Oprogramowanie ułatwia korzystanie z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK), które oferuje całodobowy podgląd do salda rachunku, terminów płatności oraz aktualnych i archiwalnych danych dotyczących faktur oraz realizacji wpłat. Umożliwia także wyszukanie najbliższego biura obsługi i uzyskanie informacji o godzinach jego otwarcia oraz dogodnym dojeździe. Użytkownicy urządzeń mobilnych mogą również uzyskać informacje o lokalizacji punktów ładowania samochodów elektrycznych w Warszawie. Dodatkową opcją jest informowanie o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej w okolicy miejsca zamieszkania użytkownika aplikacji po zapisaniu się do newslettera.

Aplikacja mobilna iRWE na iPady i iPhone'y to kolejne rozwiązanie RWE, które ma na celu udoskonalanie obszaru obsługi i komunikacji z klientem. Można ją pobrać wchodząc na stronę www.rwe.pl/irwe, poprzez sklepy internetowe lub za pomocą QR kodów. Dostępna jest w serwisie App Store.

Z analizy "Preferencje konsumentów rynku telekomunikacyjnego w latach 2009-2012" przeprowadzonej na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej w 2013 roku wynika, że  88% Polaków posiada telefon komórkowy, w tym 62% ma dostęp do Internetu. Konsumenci, którzy dysponują coraz bardziej zaawansowanymi technologicznie urządzeniami, są zainteresowani kontaktem z dostawcami produktów i usług.

źródło: RWE