RWE inwestuje w warszawską sieć elektroenergetyczną

W latach 2014-2019 RWE na rozwój sieci elektroenergetycznej w Warszawie przeznaczy ponad 1,6 mld zł. W planach jest m.in. budowa łącznie ponad 2 tys. km linii wysokiego, średniego oraz niskiego napięcia, budowa i modernizacja razem kilkuset stacji elektroenergetycznych WN i SN/nN oraz wdrożenie koncepcji smart grid. Celem tych działań jest poprawa jakości energii elektrycznej i zapewnienie ciągłości jej dostaw w obliczu wzrostu zapotrzebowania. Jest on prognozowany w związku ze spodziewanym, nawet dwukrotnym zwiększeniem liczby mieszkańców Warszawy do 2030 roku.

Posłuchaj
00:00

 

Powiązane treści
RWE opracowało Lemonbeat
RWE uruchomiło farmę słoneczną na Węgrzech
RWE Stoen Operator zainwestuje w inteligentne opomiarowanie prawie 425 mln zł
RWE udostępnia aplikację mobilną iRWE na iPady i iPhone'y
RWE Firmą Przyjazną Klientowi
Kable RWE pod Wisłą
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
B&R Innovation Days – ABB i B&R wspólnie kształtują przyszłość automatyki
Aktualności
Rockfin i Elogen przyspieszą rozwój technologii wytwarzania zielonego wodoru
Aktualności
ASTOR uruchamia program, który zmienia specjalistów w wizjonerów przemysłu
Pomiary
Danisense kupuje polską firmę specjalizującą się w nawijaniu
Aktualności
Warsaw Industry Week 2025 - przewodnik targowy
Zasilanie, aparatura nn
Polski zakład produkujący urządzenia dla energetyki zarobi dzięki unijnym regulacjom

MES Plex od Rockwell Automation - dane, które napędzają produkcję

Dane to dziś jeden z najcenniejszych zasobów, również, a może przede wszystkim w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Współczesny przemysł bazuje na automatyzacji, co wymaga stałego dostępu do ogromnych ilości danych cyfrowych. Ich analiza pozwala optymalizować produkcję pod kątem kosztów, jakości i efektywności, a to z kolei ma bezpośrednie przełożenie na konkurencyjność i rentowność przedsiębiorstwa.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów