Mitsubishi Electric stawia na automatykę przemysłową

Mitsubishi Electric zapowiedziało wzmocnienie jednostki biznesowej działającej w zakresie automatyki przemysłowej. Docelowo firma planuje zwiększyć wartość globalnej sprzedaży produktów tego działu z obecnych 6,15 mld dol. do 7,7 mld dol. w marcu 2016 roku.

Posłuchaj
00:00

W tym okresie Mitsubishi zamierza również zwiększyć udział w przychodach ze sprzedaży poza Japonią z obecnych 45% do 50%. Do wzrostu tego ma się przyczynić zwiększenie aktywności na rynkach wschodzących, zwłaszcza w Chinach, w Indiach i w Brazylii.

Na przykład w Chinach Mitsubishi zamierza zwiększyć roczną sprzedaż z 0,77 mld dol. obecnie do 1,28 mld dol. w marcu 2016 roku. W tym celu firma już zwiększa produkcję w tym kraju – do końca 2012 roku prowadzić ją będzie już w trzech zakładach dostarczających m.in. sterowniki PLC, panele operatorskie, serwomotory, napędy oraz aparaturę rozdzielczą niskiego napięcia.

Z kolei w Indiach Mitsubishi zamierza rozpocząć współpracę z lokalnymi partnerami w celu rozszerzenia działalności produkcyjnej w tym kraju, a także chce zwiększyć liczbę handlowców (ponad dziesięciokrotnie) oraz dystrybutorów swoich produktów (trzykrotnie).

Ponadto firma zamierza w centrum sprzedaży w Singapurze zlokalizować centralę dla regionu Azji Południowo-Wschodniej, rozpocząć produkcję inteligentnych liczników w Tajlandii i w Indonezji oraz rozszerzyć współpracę z dostawcami oprogramowania, systemów ERP oraz rozwiązań dla sieci w standardzie CC-Link.

Wiosną tego roku Mitsubishi chce też uruchomić globalną stronę internetową w 22 językach, która usprawni zarządzanie łańcuchem dostaw jej produktów.

JM

Mitsubishi Electric zapowiedziało wzmocnienie jednostki biznesowej działającej w zakresie automatyki przemysłowej. Docelowo firma planuje zwiększyć wartość globalnej sprzedaży produktów tego działu z obecnych 6,15 mld dol. do 7,7 mld dol. w marcu 2016 roku. W tym okresie Mitsubishi zamierza również zwiększyć udział w przychodach ze sprzedaży poza Japonią z obecnych 45% do 50%. Do wzrostu tego ma się przyczynić zwiększenie aktywności na rynkach wschodzących, zwłaszcza w Chinach, w Indiach i w Brazylii. Na przykład w Chinach Mitsubishi zamierza zwiększyć roczną sprzedaż z 0,77 mld dol. obecnie do 1,28 mld dol. w marcu 2016 roku. W tym celu firma już zwiększa produkcję w tym kraju – do końca 2012 roku prowadzić ją będzie już w trzech zakładach dostarczających m.in. sterowniki PLC, panele operatorskie, serwomotory, napędy oraz aparaturę rozdzielczą niskiego napięcia. Z kolei w Indiach Mitsubishi zamierza rozpocząć współpracę z lokalnymi partnerami w celu rozszerzenia działalności produkcyjnej w tym kraju, a także chce zwiększyć liczbę handlowców (ponad dziesięciokrotnie) oraz dystrybutorów swoich produktów (trzykrotnie). Ponadto firma zamierza w centrum sprzedaży w Singapurze zlokalizować centralę dla regionu Azji Południowo-Wschodniej, rozpocząć produkcję inteligentnych liczników w Tajlandii i w Indonezji oraz rozszerzyć współpracę z dostawcami oprogramowania, systemów ERP oraz rozwiązań dla sieci w standardzie CC-Link. Wiosną tego roku Mitsubishi chce też uruchomić globalną stronę internetową w 22 językach, która usprawni zarządzanie łańcuchem dostaw jej produktów.

Powiązane treści
Mitsubishi Electric o energii w przemyśle
ZPSA z certyfikatem od Mitsubishi Electric
KH-Automation Projects częścią Mitsubishi Electric
Serwonapędy Mitsubishi Electric: harmonia ludzi, maszyn i natury
Rynek automatyki przemysłowej będzie rósł
COPA-DATA i Mitsubishi Electric współpracują
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Przemysł 4.0
Technologie submilimetrowe dla najbardziej wymagających sektorów przemysłu
Roboty
Teradyne Robotics otwiera nowe centrum operacyjne w USA, produkcja cobotów od 2026 roku
Przemysł 4.0
Globalny rynek dronów osiągnie wartość ponad 140 mld dolarów
Obudowy, złącza, komponenty
Danfoss Power Solutions finalizuje przejęcie Hydro Holding Spa
Roboty
Konkurs Mechatroniki, Automatyki i Robotyki: szansa na zawód przyszłości
Przemysł 4.0
Trzy kluczowe wydarzenia przemysłowe w Ptak Warsaw Expo – intensywny początek 2026 roku

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów