Mitsubishi Electric stawia na automatykę przemysłową

Mitsubishi Electric zapowiedziało wzmocnienie jednostki biznesowej działającej w zakresie automatyki przemysłowej. Docelowo firma planuje zwiększyć wartość globalnej sprzedaży produktów tego działu z obecnych 6,15 mld dol. do 7,7 mld dol. w marcu 2016 roku.

Posłuchaj
00:00

W tym okresie Mitsubishi zamierza również zwiększyć udział w przychodach ze sprzedaży poza Japonią z obecnych 45% do 50%. Do wzrostu tego ma się przyczynić zwiększenie aktywności na rynkach wschodzących, zwłaszcza w Chinach, w Indiach i w Brazylii.

Na przykład w Chinach Mitsubishi zamierza zwiększyć roczną sprzedaż z 0,77 mld dol. obecnie do 1,28 mld dol. w marcu 2016 roku. W tym celu firma już zwiększa produkcję w tym kraju – do końca 2012 roku prowadzić ją będzie już w trzech zakładach dostarczających m.in. sterowniki PLC, panele operatorskie, serwomotory, napędy oraz aparaturę rozdzielczą niskiego napięcia.

Z kolei w Indiach Mitsubishi zamierza rozpocząć współpracę z lokalnymi partnerami w celu rozszerzenia działalności produkcyjnej w tym kraju, a także chce zwiększyć liczbę handlowców (ponad dziesięciokrotnie) oraz dystrybutorów swoich produktów (trzykrotnie).

Ponadto firma zamierza w centrum sprzedaży w Singapurze zlokalizować centralę dla regionu Azji Południowo-Wschodniej, rozpocząć produkcję inteligentnych liczników w Tajlandii i w Indonezji oraz rozszerzyć współpracę z dostawcami oprogramowania, systemów ERP oraz rozwiązań dla sieci w standardzie CC-Link.

Wiosną tego roku Mitsubishi chce też uruchomić globalną stronę internetową w 22 językach, która usprawni zarządzanie łańcuchem dostaw jej produktów.

JM

Mitsubishi Electric zapowiedziało wzmocnienie jednostki biznesowej działającej w zakresie automatyki przemysłowej. Docelowo firma planuje zwiększyć wartość globalnej sprzedaży produktów tego działu z obecnych 6,15 mld dol. do 7,7 mld dol. w marcu 2016 roku. W tym okresie Mitsubishi zamierza również zwiększyć udział w przychodach ze sprzedaży poza Japonią z obecnych 45% do 50%. Do wzrostu tego ma się przyczynić zwiększenie aktywności na rynkach wschodzących, zwłaszcza w Chinach, w Indiach i w Brazylii. Na przykład w Chinach Mitsubishi zamierza zwiększyć roczną sprzedaż z 0,77 mld dol. obecnie do 1,28 mld dol. w marcu 2016 roku. W tym celu firma już zwiększa produkcję w tym kraju – do końca 2012 roku prowadzić ją będzie już w trzech zakładach dostarczających m.in. sterowniki PLC, panele operatorskie, serwomotory, napędy oraz aparaturę rozdzielczą niskiego napięcia. Z kolei w Indiach Mitsubishi zamierza rozpocząć współpracę z lokalnymi partnerami w celu rozszerzenia działalności produkcyjnej w tym kraju, a także chce zwiększyć liczbę handlowców (ponad dziesięciokrotnie) oraz dystrybutorów swoich produktów (trzykrotnie). Ponadto firma zamierza w centrum sprzedaży w Singapurze zlokalizować centralę dla regionu Azji Południowo-Wschodniej, rozpocząć produkcję inteligentnych liczników w Tajlandii i w Indonezji oraz rozszerzyć współpracę z dostawcami oprogramowania, systemów ERP oraz rozwiązań dla sieci w standardzie CC-Link. Wiosną tego roku Mitsubishi chce też uruchomić globalną stronę internetową w 22 językach, która usprawni zarządzanie łańcuchem dostaw jej produktów.

Powiązane treści
Mitsubishi Electric o energii w przemyśle
ZPSA z certyfikatem od Mitsubishi Electric
KH-Automation Projects częścią Mitsubishi Electric
Serwonapędy Mitsubishi Electric: harmonia ludzi, maszyn i natury
Rynek automatyki przemysłowej będzie rósł
COPA-DATA i Mitsubishi Electric współpracują
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Przemysł 4.0
Big Data w produkcji
Silniki i napędy
Siemens Mobility prezentuje Vectrain na TRAKO 2025 – nowa jakość w europejskiej mobilności pasażerskiej
Aktualności
Przyszłość branży celulozowo-papierniczej
Roboty
NVIDIA i Technology Innovation Institute otwierają w Abu Zabi pierwsze na Bliskim Wschodzie laboratorium AI i robotyki
Zasilanie, aparatura nn
Lampy zasilane fotowoltaiką
Aktualności
Bosch zamraża miliardową inwestycję na Dolnym Śląsku. Powód: polityczna niepewność

Fiix – system CMMS do cyfrowego zarządzania utrzymaniem ruchu w każdym środowisku przemysłowym

Systemy CMMS wciąż są kojarzone z rozwiązaniami dedykowanymi wyłącznie największym zakładom przemysłowym. Tymczasem wyzwania związane z zarządzaniem utrzymaniem ruchu występują również w mniejszych przedsiębiorstwach, dysponujących zaledwie kilkoma maszynami.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów