Mitsubishi Electric stawia na automatykę przemysłową

| Gospodarka Artykuły

Mitsubishi Electric zapowiedziało wzmocnienie jednostki biznesowej działającej w zakresie automatyki przemysłowej. Docelowo firma planuje zwiększyć wartość globalnej sprzedaży produktów tego działu z obecnych 6,15 mld dol. do 7,7 mld dol. w marcu 2016 roku.

Mitsubishi Electric stawia na automatykę przemysłową

W tym okresie Mitsubishi zamierza również zwiększyć udział w przychodach ze sprzedaży poza Japonią z obecnych 45% do 50%. Do wzrostu tego ma się przyczynić zwiększenie aktywności na rynkach wschodzących, zwłaszcza w Chinach, w Indiach i w Brazylii.

Na przykład w Chinach Mitsubishi zamierza zwiększyć roczną sprzedaż z 0,77 mld dol. obecnie do 1,28 mld dol. w marcu 2016 roku. W tym celu firma już zwiększa produkcję w tym kraju – do końca 2012 roku prowadzić ją będzie już w trzech zakładach dostarczających m.in. sterowniki PLC, panele operatorskie, serwomotory, napędy oraz aparaturę rozdzielczą niskiego napięcia.

Z kolei w Indiach Mitsubishi zamierza rozpocząć współpracę z lokalnymi partnerami w celu rozszerzenia działalności produkcyjnej w tym kraju, a także chce zwiększyć liczbę handlowców (ponad dziesięciokrotnie) oraz dystrybutorów swoich produktów (trzykrotnie).

Ponadto firma zamierza w centrum sprzedaży w Singapurze zlokalizować centralę dla regionu Azji Południowo-Wschodniej, rozpocząć produkcję inteligentnych liczników w Tajlandii i w Indonezji oraz rozszerzyć współpracę z dostawcami oprogramowania, systemów ERP oraz rozwiązań dla sieci w standardzie CC-Link.

Wiosną tego roku Mitsubishi chce też uruchomić globalną stronę internetową w 22 językach, która usprawni zarządzanie łańcuchem dostaw jej produktów.

JM

Mitsubishi Electric zapowiedziało wzmocnienie jednostki biznesowej działającej w zakresie automatyki przemysłowej. Docelowo firma planuje zwiększyć wartość globalnej sprzedaży produktów tego działu z obecnych 6,15 mld dol. do 7,7 mld dol. w marcu 2016 roku. W tym okresie Mitsubishi zamierza również zwiększyć udział w przychodach ze sprzedaży poza Japonią z obecnych 45% do 50%. Do wzrostu tego ma się przyczynić zwiększenie aktywności na rynkach wschodzących, zwłaszcza w Chinach, w Indiach i w Brazylii. Na przykład w Chinach Mitsubishi zamierza zwiększyć roczną sprzedaż z 0,77 mld dol. obecnie do 1,28 mld dol. w marcu 2016 roku. W tym celu firma już zwiększa produkcję w tym kraju – do końca 2012 roku prowadzić ją będzie już w trzech zakładach dostarczających m.in. sterowniki PLC, panele operatorskie, serwomotory, napędy oraz aparaturę rozdzielczą niskiego napięcia. Z kolei w Indiach Mitsubishi zamierza rozpocząć współpracę z lokalnymi partnerami w celu rozszerzenia działalności produkcyjnej w tym kraju, a także chce zwiększyć liczbę handlowców (ponad dziesięciokrotnie) oraz dystrybutorów swoich produktów (trzykrotnie). Ponadto firma zamierza w centrum sprzedaży w Singapurze zlokalizować centralę dla regionu Azji Południowo-Wschodniej, rozpocząć produkcję inteligentnych liczników w Tajlandii i w Indonezji oraz rozszerzyć współpracę z dostawcami oprogramowania, systemów ERP oraz rozwiązań dla sieci w standardzie CC-Link. Wiosną tego roku Mitsubishi chce też uruchomić globalną stronę internetową w 22 językach, która usprawni zarządzanie łańcuchem dostaw jej produktów.