Za co użytkownicy cenią roboty pakujące?

Według Transparency Market Research wartość globalnego rynku robotów używanych do podnoszenia, pakowania oraz paletyzacji przekroczy w 2024 roku 5 mld dolarów. Za osiem lat głównym ich odbiorcą, z udziałem prawie 80%, wciąż będzie rejon Azji i Pacyfiku. Maszyny tego typu najczęściej będą używane w przemyśle. Roboty pakujące docenia się głównie za to, że pozwalają skrócić czas i poprawić jakość wykonywania tej czynności, odciążając pracowników. Przed ich zakupem powstrzymuje jednak przede wszystkim wysoka cena.

Posłuchaj
00:00

 

Powiązane treści
Branża produkcyjna głównym użytkownikiem robotów
Najnowsze technologie pakowania i paletyzacji zrobotyzowanej
Klucz do zwiększania produktywności maszyn pakujących
Instytut Prognoz i Analiz Gospodarczych wydłużył badanie stopnia wykorzystania robotów przemysłowych w krajowym przemyśle
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Przemysł 4.0
ABB otwiera nowe biuro w Poznaniu. Firma chce wesprzeć transformację energetyczną i automatyzację w regionie
Przemysł 4.0
Technologie submilimetrowe dla najbardziej wymagających sektorów przemysłu
Roboty
Teradyne Robotics otwiera nowe centrum operacyjne w USA - produkcja cobotów od 2026 roku
Przemysł 4.0
Globalny rynek dronów osiągnie wartość ponad 140 mld dolarów
Obudowy, złącza, komponenty
Danfoss Power Solutions finalizuje przejęcie Hydro Holding Spa
Roboty
Konkurs Mechatroniki, Automatyki i Robotyki: szansa na zawód przyszłości

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów