Za co użytkownicy cenią roboty pakujące?

Według Transparency Market Research wartość globalnego rynku robotów używanych do podnoszenia, pakowania oraz paletyzacji przekroczy w 2024 roku 5 mld dolarów. Za osiem lat głównym ich odbiorcą, z udziałem prawie 80%, wciąż będzie rejon Azji i Pacyfiku. Maszyny tego typu najczęściej będą używane w przemyśle. Roboty pakujące docenia się głównie za to, że pozwalają skrócić czas i poprawić jakość wykonywania tej czynności, odciążając pracowników. Przed ich zakupem powstrzymuje jednak przede wszystkim wysoka cena.

Posłuchaj
00:00

 

Powiązane treści
Branża produkcyjna głównym użytkownikiem robotów
Najnowsze technologie pakowania i paletyzacji zrobotyzowanej
Klucz do zwiększania produktywności maszyn pakujących
Instytut Prognoz i Analiz Gospodarczych wydłużył badanie stopnia wykorzystania robotów przemysłowych w krajowym przemyśle
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
PLC, HMI, Oprogramowanie
Cyfrowe bliźniaki i AI w służbie budynków – Aroundtown i PassiveLogic stawiają na autonomiczne sterowanie
Przemysł 4.0
Innodisk wprowadza odporne na ekstremalne warunki pamięci DDR5 i LPDDR5X CAMM2 do zastosowań przemysłowych
Silniki i napędy
Rynek silników z magnesami trwałymi
Przemysł 4.0
DigiKey odkrywa kulisy automatyki – nowy sezon serii wideo Factory Tomorrow
Obudowy, złącza, komponenty
Światowe zapotrzebowanie na węże przemysłowe
Aktualności
Nowy hub logistyczny FedEx

Szafa wydawcza JotKEl

Nowoczesny przemysł stanowi szczególne wyzwanie dla gospodarki magazynowej. Duże znaczenie ma zwłaszcza pozyskanie informacji zwrotnej o aktualnym stanie zasobów, co umożliwia optymalizację dostaw. Dobrze zorganizowana gospodarka magazynowa zapewnia ciągłość produkcji, a to bezpośrednio wpływa na redukcję kosztów postojów. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom i bazując na prawie 50-letnim doświadczeniu, firma JotKEl stworzyła system automatycznych mebli wydawczych.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów