Zmodyfikowana fabryka Teco wykorzystuje roboty, systemy wizyjne 3D oraz zautomatyzowane pojazdy. Liczba zatrudnionych w zakładzie pracowników została zmniejszona z 60 do 20, a wydajność wzrosła z 10 silników na pracownika dziennie do 34.
Teco podpisał również umowę na produkcję sprzętu dla fińskiego eksperta z zakresu układów napędowych - firmy Visedo. Finowie opracowali technologię SRPM (Synchronous Reluctance assisted Permanent Magnet), która - jak twierdzą - pozwala uzyskać większą wydajność niż ma to miejsce w przypadku układów napędowych opartych na indukcji konwencjonalnej lub magnesach trwałych. Technologia ta może być stosowana w napędach hybrydowych lub w pełni elektrycznych, przeznaczonych dla statków morskich, pojazdów drogowych oraz ciężkich maszyn. Dyrektor generalny Visedo, Kimmo Rauma (na zdjęciu), przewiduje, że technologia SRPM zakłóci rynek napędów elektrycznych dla dużych pojazdów.
źródło: Drives & Controls