Rynek szkła - prawie 175 mld dolarów w 2027 roku

Według Grand View Research wartość globalnego rynku produkcji szkła zwiększy się ze 127 mld dolarów w 2019 roku do 175 mld w 2027, co oznaczać będzie stabilny średni wzrost o ponad 4% co roku. Przewiduje się, że pandemia koronawirusa początkowo negatywnie odbije się na popycie na szkło, jednak w dłuższej perspektywie nastąpi odbicie. Najszybciej zapotrzebowanie na ten materiał będzie rosło na Bliskim Wschodzie i w Afryce, gdzie obecnie zużycie szkła na mieszkańca jest wyjątkowo niskie w porównaniu na przykład z Ameryką Północną czy Europą.

Posłuchaj
00:00

Najszybciej będzie się rozwijał segment włókna szklanego, dzięki popytowi w branży samochodowej i budownictwie. Znaczny wzrost jest również przewidywany w segmencie szkła płaskiego, przede wszystkim dzięki rozwojowi energetyki słonecznej.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Medicalgorithmics rozszerza obecność w USA dzięki współpracy z Fourth Frontier
Aktualności
Rozwój przemysłu chemicznego
Komunikacja
Przyszłość technologii RFID
Aktualności
Bosch inwestuje miliony w druk 3D z metalu
Roboty
Pierwszy ośrodek szkoleniowy dla humanoidalnych robotów otwarty w Chinach
Aktualności
Rynek turbin wiatrowych
Powiązane treści
Rynek gazów przemysłowych w produkcji szkła - 3,5 mld dolarów w 2020 r.
Z wizytą w hucie szkła Guardian Częstochowa
Rynek włókien szklanych - prawie 11 mld dolarów w 2025 roku

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów