Oprogramowanie dla łańcucha dostaw z inteligencją agentową
Infios określa system OM jako „mózg łańcucha dostaw”. Platforma odpowiada na rosnące wymagania klientów w zakresie szybkości i wygody, dynamiczny rozwój kanałów sprzedaży oraz zmiany popytu – przy jednoczesnym zapewnieniu, że każda złożona obietnica zostanie dotrzymana.
Wspólnie z AWS, Infios przebudowuje tę kluczową funkcję, wprowadzając wbudowanych agentów AI, którzy upraszczają zarządzanie systemem i zwiększają precyzję obsługi zamówień. Dzięki technologii generatywnej AI od AWS – w tym Amazon Bedrock i Strands Agents – rozwiązanie ma udostępnić możliwości klasy enterprise szerokiemu gronu użytkowników.
- Razem z AWS redefiniujemy, czym może być zarządzanie zamówieniami dla naszych klientów – powiedział Eugene Amigud, dyrektor ds. innowacji w Infios. - Budujemy inteligentne agenty, które proaktywnie wykrywają i rozwiązują anomalie podczas realizacji zamówień, równoważą obciążenia w sieciach dystrybucyjnych i przewidują opóźnienia dostaw zanim one wystąpią. Dzięki temu nasi klienci otrzymują uproszczone narzędzia do orkiestracji procesów, zapewniające większą przewidywalność, inteligencję decyzji i spójność przepływów logistycznych. Oznacza to szybsze wdrożenia dla operatorów 3PL, dynamiczne skalowanie kanałów sprzedaży dla detalistów oraz możliwość dla dystrybutorów, by wyprzedzać zakłócenia w podaży i popycie.
Agentowa automatyzacja w realizacji zamówień
W ramach współpracy Infios i AWS Generative AI Innovation Center zidentyfikowały kluczowe obszary, w których automatyzacja agentowa może przynieść największe korzyści – szczególnie w zarządzaniu zamówieniami i realizacją dostaw. Planowane uruchomienie rozwiązania zapowiedziano na początek 2026 roku. Wspólny projekt skoncentrowany jest na tworzeniu przepływów pracy opartych na AI, które mają:
- uprościć proces konfiguracji i uruchamiania nowych workflow,
- generować wizualne reprezentacje procesów do przeglądu przez ekspertów,
- proaktywnie wykrywać anomalie i zapewniać optymalne rezultaty.
- Infios wykonuje odważny krok, przekształcając klasyczną orkiestrację procesów w inteligencję operacyjną – skomentował Taimur Rashid, dyrektor zarządzający ds. innowacji i wdrożeń generatywnej AI w AWS.
Źródło: Infios