Środki ochrony powierzchniowej oraz aseptyczne silniki serii DAS..
Dzięki odpowiednim środkom ochronnym możliwe jest zastosowanie naszych napędów w ekstremalnych warunkach środowiskowych.
Dzięki odpowiednim środkom ochronnym możliwe jest zastosowanie naszych napędów w ekstremalnych warunkach środowiskowych. Zastosowanie kombinacji środków ochrony wnętrza oraz powierzchni zewnętrznej gwarantuje optymalną ochronę Państwa silników i przekładni
.Trwałość napędów dzięki skutecznym środkom ochronnym
Nasze przekładnie oraz silniki oferują nie tylko seryjną ochronę w zakresie normalnych czynników powodujących korozję w środowisku przemysłowym, takich jak wilgotność, oleje, zabrudzenia lub chemikalia. Dodatkowe środki zaradcze oraz zastosowanie specjalnych materiałów umożliwiają wykorzystywanie naszych urządzeń w ekstremalnych warunkach. Dzięki nim możliwe będzie zastosowanie naszych napędów zarówno w środowiskach o niewielkiej wilgotności lub małym stopniu zanieczyszczeń jak też w otoczeniu narażonym na regularne czyszczenie na mokro z użyciem związków kwaśnych oraz ługu.
Nasze środki ochrony powierzchniowej obejmują ochronę podstawową lub opcjonalną na poziomach OS1* do OS3* A dla pakietu ASEPTICplus® standardem jest nawet OS4*.
Pakiet napędowy XCO idzie jeszcze krok dalej. Innowacyjna ochrona powierzchniowa w formie stopu cyny i niklu zapobiega powstawaniu ubytków lakieru, a wyglądem przypomina stal nierdzewną. Ochrona powierzchniowa XCO jest najważniejszym elementem składowym pakietu napędowego XCO. Poza tym pakiet napędowy XCO obejmuje śruby ze stali nierdzewnej, szybkozłącza IS, silniki o stopniu ochrony IP69K itd.
Opcjonalne środki ochrony powierzchniowej zapewniamy nie tylko w zakresie naszych komponentów standardowych. Nasze silniki aseptyczne serii DAS.. idealnie nadają się do wrażliwych higienicznych obszarów produkcyjnych dzięki pakietom napędowym XCO oraz ASEPTICplus® . Dzięki naszym przekładniom w obudowie ze stali nierdzewnej serii RES oraz KES zapewniamy pełną ofertę w zakresie produktów do obszarów wymagających częstego czyszczenia. Odporna na działanie kwasów oraz ługu powierzchnia ze stali nierdzewnej jest łatwa w czyszczeniu i trwała.
Pakiet napędowy XCO
W ramach pakietu napędowego XCO (eXtreme Corrosion Option) oferujemy środki ochrony powierzchniowej, które zostały specjalnie przewidziane do zastosowania w przemyśle spożywczym i napojowym w celu ochrony napędów oraz Państwa produktów nawet przy eksploatacji w ekstremalnych warunkach otoczenia.
Pakiet XCO to innowacyjny środek ochrony powierzchniowej ze stopu cyny i niklu nieszkodliwy dla produktów spożywczych i charakteryzujący się dużą odpornością na korozję. Powłoka jest odporna na zarysowania, a twardość jej powierzchni wynosi 645 HV. Koniec z ubytkami lakieru!
Poznaj więcej informacji na temat różnych środków ochrony powierzchniowej. Przykładowe zastosowania pozwolą na prawidłowy dobór środków ochrony dla Państwa przekładni lub silników.
Pakiet napędowyXCO (eXtreme Corrosion Option): alternatywa dla stali nierdzewnej
- innowacyjna ochrona powierzchniowa ze stopu cyny i niklu przypominająca wyglądem stal szlachetną
- środek ochrony powierzchniowej XCO do obudowy silnika; na potrzeby optymalnego wyposażenia higienicznego motoreduktora w ofercie mamy również odpowiednią przekładnię z pakietem XCO.
- wysoka odporność na korozję oraz bezpieczeństwo zastosowania w przemyśle spożywczym (zgodnie z 1935/2004/WE, LFGB/2005)
- pokrywane powłoką szybkozłącze IS
- uszczelniacze wału wyjściowego przekładni wykonane z kauczuku fluorowęglowego
- zawór odpowietrzający wykonany ze stali nierdzewnej
- silniki o stopniu ochrony IP69K
- membrana wyrównawcza ciśnienia w skrzynce zaciskowej silnika
- przepust kablowy z zaślepkami gwintowanymi w wykonaniu ze stali nierdzewnej
- wał wyjściowy przekładni ze stali nierdzewnej jako wał pełny, drążony z wpustem lub TorqLOC®
- wszystkie elementy mocujące przy wale wyjściowym, takie jak osłona, śruby, wpusty, pierścień zaciskowy itd. w wykonaniu ze stali nierdzewnej
Ochrona przeciwkorozyjna (KS)
- Wszystkie śruby mocujące, które ulegają odkręceniu podczas eksploatacji, wykonane są ze stali nierdzewnej.
- Tabliczki znamionowe wykonane są ze stali nierdzewnej. Różne części silnika pokryte są dodatkowo lakierem
- Powierzchnie kołnierza montażowego oraz końcówki wału pokrywane są warstwą tymczasowego środka antykorozyjnego.
- Opaski zaciskowe - jako dodatkowe środki zaradcze w silnikach z hamulcem.
Środki ochrony powierzchniowej OS
Silniki oraz przekładnie poza standardowymi powłokami lakierniczymi dostępne są w wersji z ochroną powierzchniową OS1, OS2, OS3 lub OS4. Dzięki temu motoreduktor można zastosować w różnych warunkach otoczenia.
Jako uzupełnienie możliwe jest również zastosowanie wykonania specjalnego napędu. W ramach tego wykonania większe zagłębienia w konturach obudowy wypełniane są kauczukiem przed nałożeniem warstwy lakieru