Zobacz wszystkie

Kategorie

Kątowe napędy zębatkowe ZV-KS-ME firmy STOBER

Koła zębate ZV i kątowe przekładnie stożkowe KS z adapterem ME i sprzęgłem pod serwosilnik. Moduły koła zębatego 2 – 4. Liczby zębów 18 – 25. Zakres przełożeń przekładni 6:1 – 200:1.

Koła zębate ZV i kątowe przekładnie stożkowe KS z adapterem ME i sprzęgłem pod serwosilnik. Moduły koła zębatego 2 – 4. Liczby zębów 18 – 25. Zakres przełożeń przekładni 6:1 – 200:1. Max. siły przyspieszeniowe 3,2 – 11 kN. Max. prędkości liniowe 0,07 – 3,0 m/s. Luz liniowy 37 – 44 µm. 6 klasa jakości.

Modułowe koła zębate ZV:

  • 6 klasa jakości uzębienia według DIN3962
  • Uzębienie śrubowe, utwardzone powierzchniowo i szlifowane (lewe 19° 31′ 42″).
  • Bezluzowe połączenie wał-piasta, klejone kurczliwie i skręcane na wpust
  • Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 8, materiał C45 hartowana indukcyjne
  • Do wyboru dwie pozycje mocowania zębnika: (E) uzębienie na końcu wału wyjściowego, (S) uzębienie zaraz przy przekładni zapewniające wyższe dopuszczalne siły posuwu.
  • Zębnik i zębatka ZV: za smarowanie odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0

Kątowe przekładnie stożkowe KS:

  • Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
  • Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
  • Cichobieżne – skośne uzębienie
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
  • Nasmarowane na cały okres eksploatacji
  • Pozycja pracy do określenia przy zamówieniu
  • Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
  • Przekładnia standardowo wypełniona smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150
  • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 90 °C
  • Klasa ochrony IP65 opcjonalnie IP66
  • Łożyskowanie: standardowe, wzmocnione osiowo lub promieniowo
  • Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
  • W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
  • Obudowa przekładni z żeliwa.
  • Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie)
  • Opcjonalnie olej mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
  • Opcjonalnie zbiornik wyrównawczy oleju przy pozycji pracy pionowej EL5
  • Opcjonalnie bezpośredni montaż serwosilnika firmy STOBER serii EZ/LM bez adaptera i sprzęgła

Adapter serwosilnika ze złączem EasyAdapt (ME/MEL)

  • Szybkie i łatwe mocowanie silnika
  • Jednoczęściowe, wytrzymałe złącze zaciskowe z funkcją rozszerzania
  • Najniższe masowe momenty bezwładności dla najwyższej dynamiki
  • Wyważony dla płynnej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
  • Duży wybór średnic i długości wałów silnika
  • Bezbłędne dzięki dokładnemu wyśrodkowaniu silnika
  • W celu zmniejszenia luzu łożysko wału silnika musi mieć konstrukcję bezluzową osiowo

Adapter serwosilnika ze złączem FlexiAdapt (MF)

  • Szybkie i łatwe mocowanie silnika
  • Wytrzymałe, spawane laserowo sprzęgło mieszkowe z funkcją rozpierania
  • Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje wydłużenie liniowe wału silnika
  • Wał silnika odsprzęgnięty od sił osiowych
  • Wyważony dla płynnej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
  • Duży wybór średnic i długości wałów silnika
  • Bezbłędne dzięki dokładnemu wyśrodkowaniu silnika

Zapytania ofertowe
Kątowe napędy zębatkowe ZV-KS-ME firmy STOBER
Zapytaj o produkt