Napędy zębatkowe ZV-P-ME z przekładniami planetarnymi Stober
Koła zębate ZV i przekładnie planetarne P z adapterem PE i sprzęgłem dopasowanym do serwosilnika. Moduły koła zębatego 2 – 4. Liczby zębów 16 -25. Zakres przełożeń przekładni 3:1 – 100:1.
Koła zębate ZV i przekładnie planetarne P z adapterem PE i sprzęgłem dopasowanym do serwosilnika. Moduły koła zębatego 2 – 4. Liczby zębów 16 -25. Zakres przełożeń przekładni 3:1 – 100:1. Max. siły przyspieszeniowe 1,7 – 15 kN. Max. prędkości liniowe 0,14 – 5,3 m/s. Luz liniowy 8 – 44 µm. 6 klasa jakości.
Precyzyjne przekładnie planetarne z wtykanym zębnikiem
Modułowe koła zębate ZV:
- 6 klasa jakości uzębienia według DIN3962
- Pozycja wałka zębatego E z łożyskiem typu S (standard)
- Pozycja wałka zębatego S z łożyskiem typu D (wzmocniona osiowo, opcja)
- Uzębienie śrubowe, utwardzone powierzchniowo i szlifowane (lewe 19° 31′ 42″).
- Bezluzowe połączenie wał-piasta, klejone kurczliwie i skręcane na wpust
- Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 8, materiał C45 hartowana indukcyjne
- Do wyboru dwie pozycje mocowania zębnika: (E) uzębienie na końcu wału wyjściowego, (S) uzębienie zaraz przy przekładni zapewniające wyższe dopuszczalne siły posuwu.
- Zębnik i zębatka ZV: za smarowanie odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0
Przekładnie planetarne P:
- Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
- Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
- Cichobieżne – skośne uzębienie
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
- Nasmarowane na cały okres eksploatacji
- Dowolna pozycja pracy
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie osiowe
- Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
- Przekładnie standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150
- Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 90 °C
- Klasa ochrony IP65, opcjonalnie IP66
- Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
- W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
- Obudowa przekładni z żeliwa.
- Opcjonalnie olej mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
- Opcjonalnie bezpośredni montaż serwosilnika firmy STOBER serii EZ/LM bez adaptera i sprzęgła
- Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie
Adapter serwosilnika ze złączem EasyAdapt (ME/MEL)
- Szybkie i łatwe mocowanie silnika
- Jednoczęściowe, wytrzymałe złącze zaciskowe z funkcją rozszerzania
- Najniższe masowe momenty bezwładności dla najwyższej dynamiki
- Wyważony dla płynnej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
- Duży wybór średnic i długości wałów silnika
- Bezbłędne dzięki dokładnemu wyśrodkowaniu silnika
- W celu zmniejszenia luzu łożysko wału silnika musi mieć konstrukcję bezluzową osiowo
Adapter serwosilnika ze złączem FlexiAdapt (MF)
- Szybkie i łatwe mocowanie silnika
- Wytrzymałe, spawane laserowo sprzęgło mieszkowe z funkcją rozpierania
- Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje wydłużenie liniowe wału silnika
- Wał silnika odsprzęgnięty od sił osiowych
- Wyważony dla płynnej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
- Duży wybór średnic i długości wałów silnika
- Bezbłędne dzięki dokładnemu wyśrodkowaniu silnika
Adapter serwosilnika z hamulcem ServoSTOP (MB)
- Elektrycznie uruchamiany hamulec sprężynowy do pracy na sucho
- Z bezluzowym sprzęgłem wtykowym (sprzęgło kłowe) do łatwego demontażu silnika podczas hamowania Oś w dowolnej pozycji
- Monitorowanie wyzwalania elektrycznego w skrzynce zaciskowej adaptera silnika
- Ręczna kontrola zużycia poprzez sprawdzanie szczeliny powietrznej za pomocą szczelinomierza
- Jako pojedynczy hamulec lub razem z hamulcem silnikowym jako redundantny układ hamulcowy
- Ręczne zwalnianie – opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Uszczelnienia promieniowe wału FKM z dwiema wargami uszczelniającymi
- Cztery otwory spustowe oleju chroniące hamulec przed zanieczyszczeniem olejem w przypadku wycieku
- Prosty i szybki montaż silnika