Przekładnie planetarne PH-ME firmy STOBER
Przekładnie planetarne PH z kołnierzem obrotowym i adapterem serwosilnika. Zakres przełożeń 3:1 - 121:1. Luz obrotowy ≤ 1,0 – 4,0 arcmin Opcjonalnie z hamulcem, z napędem zębatkowym
Właściwości przekładni planetarnych PH-ME/PHV-ME:
- Wysokowydajne przekładnie serwo o zwiększonej sztywności skrętnej i przechylania.
- Wał wyjściowy: kołnierz obrotowy
- Standardowy lub zredukowany luz obrotowy
- Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymaganą wymiany oleju, ani konserwacji
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu, max 59 – 64 dB
- Standardowo uszczelnienie FKM na wejściu / NBR na wyjściu
- Niskie momenty bezwładności
- Sztywne łożysko wyjściowe z powodu napięcia wstępnego
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Temperatura otoczenia od 0° C do 40° C (inny zakres temperatur na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 90 °C
- Klasa ochrony IP65
- Dowolna pozycja pracy
- Gotowe do pracy i zalane syntetycznym olejem przekładniowym typu CLP HC ISO VG 150.
- Jedna warstwa lakieru podkładowego w kolorze RAL7001 lub RA9005
- Wzmocnione łożyskowanie osiowe i radialne wału wyjściowego dla wielkości PHQ4-PHQ5
- Uszczelnienie FKM VITON dla wysokich temperatur
- Z modułowym kołem zębatym ATLANTA o skośnym uzębieniu
- Konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą ATEX 2014/34/UE
- Specjalne oleje dla przemysłu spożywczego na życzenie klienta
- Dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL
- Wykonanie Washdown
- Klasa ochrony IP66
- Bez adaptera – bezpośrednio z serwosilnikami EZ/LM
- Z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze przekładni
- Prosty i szybki montaż serwosilnika
- ME – EasyAdapt adapter serwosilnika z kołnierzem kwadratowym i bezluzowym sprzęgłem zaciskowym
- MQ – adapter serwosilnika z kołnierzem kwadratowym i bezluzowym sprzęgłem kłowym.
- MF/MQ – Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje wydłużenie liniowe wału silnika
- MB – ServoStop adapter serwosilnika ze złączem wtykowym (sprzęgłem kłowym) i zintegrowanym hamulcem sprężynowym
- Wyważone dla cichej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
- Szeroki zakres średnic i długości wałów silnika
- Bezbłędne dzięki dokładnemu wyśrodkowaniu silnika
- Silnik można zdemontować w dowolnej pozycji
- Podwójne uszczelnienie w adapterach ME na yczenie klienta
- Opcjonalnie bez adaptera – zalecany serwosilnik do bezpośredniego mocowania: szczególnie wydajny w połączeniu z synchronicznym serwomotorem firmy STOBER serii EZ.