ABB inwestuje w BrainBox AI

ABB zainwestowała w montrealski start-up BrainBox AI. Firma ta jest pionierem w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w celu ograniczenia kosztów energii i emisji dwutlenku węgla z systemów ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji w budynkach komercyjnych. Dzięki tej transakcji ABB zintegruje swoje portfolio rozwiązań cyfrowych, zwłaszcza Ability Building Ecosystem, z rozwiązaniami w chmurze BrainBox AI.

Posłuchaj
00:00

 

Powiązane treści
Nowa inwestycja ABB - partnerstwo z Sevensense
Technologie ABB w pierwszym na świecie zakładzie recyklingu tekstyliów celulozowych
ABB tworzy spółkę joint venture z największym chińskim dostawcą części samochodowych
ABB wdraża w Katarze technologię ładowania
ABB sprzedaje Dodge RBC za 2,9 mld dolarów
Zrobotyzowane malowanie - nagroda dla ABB
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Firma OMRON wyróżniona w raporcie S&P Global Sustainability Yearbook 2025. Piąty rok z rzędu
Przemysł 4.0
Liderzy AI trzykrotnie szybciej wdrażają agentów AI – nowy raport Rackspace ujawnia kluczowe przewagi
Roboty
Roboty humanoidalne przejdą do natarcia w przemyśle
Silniki i napędy
Wyjątkowy hangar sterowców z napędami SEW-EURODRIVE
Obudowy, złącza, komponenty
Maksymalna jakość obrazu przy minimalnym oświetleniu – GigE uEye LE z przetwornikami Sony Starvis 2
Aktualności
Szkolenie: Rozporządzenie Maszynowe UE 2023/1230 - wiedza dla producentów i integratorów

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów