Endress+Hauser w Europejskim Sojuszu na rzecz Czystego Wodoru

Firma Endress+Hauser dołączyła do Europejskiego Sojuszu na rzecz Czystego Wodoru. Jest to inicjatywa Komisji Europejskiej, zrzeszająca przedstawicieli przemysłu, nauki, władz, sektora prywatnego. Jej celem jest wspieranie rozwoju oraz wdrażania konkurencyjnych technologii wodorowych w Europie, które - stanowiąc alternatywę dla paliw kopalnych - pozwolą osiągnąć neutralność pod względem emisji w wielu sektorach przemysłu.

Posłuchaj
00:00

 

Powiązane treści
Współpraca Endress+Hauser z Politechniką Wrocławską
Nowa spółka Endress+Hauser
Dobry rok firmy Endress+Hauser
Szanse i zagrożenia dla Przemysłu 4.0 w 2023 roku
Szanse i zagrożenia dla Przemysłu 4.0 w 2023 roku - webinar
Endress+Hauser otrzymał akredytację w zakresie wzorcowania urządzeń pomiarowych
Rozbudowa zakładu Endress+Hauser w Maulburgu
Endress+Hauser stawia na regiony i zwiększa udział w rynku automatyki pomiarowej
Stan wdrażania Przemysłu 4.0 w Polsce
Enea wspiera technologie wodorowe
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Bezpieczeństwo
Lenze uzyskuje certyfikat IEC 62443-4-1: TÜV Rheinland potwierdza cyberbezpieczny proces rozwoju
Aktualności
Nowe inwestycje firm Stalwest i Consweld
Roboty
Rynek robotyki łazików księżycowych przyspiesza: osiągnie wartość 5,8 mld dolarów do 2033 roku
Aktualności
Współpraca ABB i LandingAI
Roboty
Humanoidalny RealBOT pokazuje przyszłość współpracy człowieka z robotem
Aktualności
Nowa fabryka Siemensa

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów