ASTOR przedstawił nową strategię biznesową

Krakowska spółka ASTOR ogłosiła nową strategię biznesową pod nazwą 2022+. Składać się będzie z czterech filarów rozwoju: ludzie i zespoły, strategia sprzedaży, zwinne procesy i systemy oraz odpowiedzialne finanse. Strategia stanowi też odpowiedź na dynamicznie zmieniające się otoczenie społeczno-gospodarcze oraz wyzwania, jakie niesie ze sobą zmiana w kierunku przemysłu przyszłości.

Posłuchaj
00:00

Firma będzie wspierać interesariuszy poprzez rozwój dotychczasowych linii biznesowych, czyli oprogramowania przemysłowego, robotyzacji i zaawansowanej automatyzacji, a także w nowo powołanej linii intralogistyki.

Nowa strategia ASTOR 2022+ stawia na zwinny rozwój rozumiany jako elastyczność i szybkość dopasowania do zmieniających się warunków biznesowych w skali makro- oraz mikroekonomicznej. Oprócz tych celów oraz zdefiniowania projektów na najbliższe trzy lata, spółka opracowała cel w perspektywie 2030 roku, którym jest bycie najbardziej zaufanym dostawcą technologii dla przemysłu w Europie Środkowo-Wschodniej.

Dywersyfikacja biznesu to jedno z założeń strategii. Kolejnym jest dalsze wzmacnianie relacji z kluczowymi partnerami technologicznymi, dzięki którym możliwe jest realizowanie celów w poszczególnych liniach biznesowych. I tak w obszarze oprogramowania jest to AVEVA, dawniej Wonderware; Emerson oraz Astraada, marka własna w zakresie automatyzacji, w robotyzacji– Kawasaki Robotics i Epson, a w przypadku intralogistyki – firmy takie jak Mobile Industrial Robots (MIR) oraz Agilox.

ASTOR stawia także na inwestowanie w rozwój partnerskich firm wdrożeniowych oraz producentów maszyn. W tym celu zrewitalizowany został Program Partnerski, w którym najlepsze firmy wdrażające systemy oraz budujące rozwiązania oparte na produktach z oferty ASTOR są w pierwszej kolejności rekomendowane w projektach, a ich najwyższe kompetencje w konkretnej specjalizacji są potwierdzone ważnym przez rok certyfikatem.

Finalnie w strategii 2022+ ważnym aspektem w tym obszarze jest międzypokoleniowość. Strategiczny rozwój obejmować ma także ludzi i zespoły, a cyfrowa transformacja – wewnętrzne procesy oraz budowanie cyfrowych kompetencji wśród pracowników firmy.

Powiązane treści
Astor kontynuuje współpracę z Wisłą Kraków
Rynek robotów dezynfekujących będzie rósł o 30% rocznie
Koszty robotyzacji przemysłu spadną nawet o 60%
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
PLC, HMI, Oprogramowanie
Cyfrowe bliźniaki i AI w służbie budynków – Aroundtown i PassiveLogic stawiają na autonomiczne sterowanie
Przemysł 4.0
Innodisk wprowadza odporne na ekstremalne warunki pamięci DDR5 i LPDDR5X CAMM2 do zastosowań przemysłowych
Silniki i napędy
Rynek silników z magnesami trwałymi
Przemysł 4.0
DigiKey odkrywa kulisy automatyki – nowy sezon serii wideo Factory Tomorrow
Obudowy, złącza, komponenty
Światowe zapotrzebowanie na węże przemysłowe
Aktualności
Nowy hub logistyczny FedEx

Szafa wydawcza JotKEl

Nowoczesny przemysł stanowi szczególne wyzwanie dla gospodarki magazynowej. Duże znaczenie ma zwłaszcza pozyskanie informacji zwrotnej o aktualnym stanie zasobów, co umożliwia optymalizację dostaw. Dobrze zorganizowana gospodarka magazynowa zapewnia ciągłość produkcji, a to bezpośrednio wpływa na redukcję kosztów postojów. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom i bazując na prawie 50-letnim doświadczeniu, firma JotKEl stworzyła system automatycznych mebli wydawczych.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów