ASTOR przedstawił nową strategię biznesową

Krakowska spółka ASTOR ogłosiła nową strategię biznesową pod nazwą 2022+. Składać się będzie z czterech filarów rozwoju: ludzie i zespoły, strategia sprzedaży, zwinne procesy i systemy oraz odpowiedzialne finanse. Strategia stanowi też odpowiedź na dynamicznie zmieniające się otoczenie społeczno-gospodarcze oraz wyzwania, jakie niesie ze sobą zmiana w kierunku przemysłu przyszłości.

Posłuchaj
00:00

Firma będzie wspierać interesariuszy poprzez rozwój dotychczasowych linii biznesowych, czyli oprogramowania przemysłowego, robotyzacji i zaawansowanej automatyzacji, a także w nowo powołanej linii intralogistyki.

Nowa strategia ASTOR 2022+ stawia na zwinny rozwój rozumiany jako elastyczność i szybkość dopasowania do zmieniających się warunków biznesowych w skali makro- oraz mikroekonomicznej. Oprócz tych celów oraz zdefiniowania projektów na najbliższe trzy lata, spółka opracowała cel w perspektywie 2030 roku, którym jest bycie najbardziej zaufanym dostawcą technologii dla przemysłu w Europie Środkowo-Wschodniej.

Dywersyfikacja biznesu to jedno z założeń strategii. Kolejnym jest dalsze wzmacnianie relacji z kluczowymi partnerami technologicznymi, dzięki którym możliwe jest realizowanie celów w poszczególnych liniach biznesowych. I tak w obszarze oprogramowania jest to AVEVA, dawniej Wonderware; Emerson oraz Astraada, marka własna w zakresie automatyzacji, w robotyzacji– Kawasaki Robotics i Epson, a w przypadku intralogistyki – firmy takie jak Mobile Industrial Robots (MIR) oraz Agilox.

ASTOR stawia także na inwestowanie w rozwój partnerskich firm wdrożeniowych oraz producentów maszyn. W tym celu zrewitalizowany został Program Partnerski, w którym najlepsze firmy wdrażające systemy oraz budujące rozwiązania oparte na produktach z oferty ASTOR są w pierwszej kolejności rekomendowane w projektach, a ich najwyższe kompetencje w konkretnej specjalizacji są potwierdzone ważnym przez rok certyfikatem.

Finalnie w strategii 2022+ ważnym aspektem w tym obszarze jest międzypokoleniowość. Strategiczny rozwój obejmować ma także ludzi i zespoły, a cyfrowa transformacja – wewnętrzne procesy oraz budowanie cyfrowych kompetencji wśród pracowników firmy.

Powiązane treści
Astor kontynuuje współpracę z Wisłą Kraków
Rynek robotów dezynfekujących będzie rósł o 30% rocznie
Koszty robotyzacji przemysłu spadną nawet o 60%
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Roboty
Robotyka humanoidalna pod presją: AI napędza inwestycje szybciej niż realne wdrożenia
PLC, HMI, Oprogramowanie
Dassault Systèmes oferuje SOLIDWORKS 2026
Silniki i napędy
BIBUS MENOS na obchodach 20-lecia SECOH w Chinach: partnerstwo oparte na innowacjach i jakości
Przemysł 4.0
ABB otwiera nowe biuro w Poznaniu. Firma chce wesprzeć transformację energetyczną i automatyzację w regionie
Przemysł 4.0
Technologie submilimetrowe dla najbardziej wymagających sektorów przemysłu
Roboty
Teradyne Robotics otwiera nowe centrum operacyjne w USA - produkcja cobotów od 2026 roku

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów