Wzrost na rynku druku dla lotnictwa

Wartość globalnego rynku druku 3D na potrzeby przemysłu lotniczego zwiększy się z około 530 mln dolarów w 2023 roku do ponad 2 mld dolarów w roku 2033 (CAGR wyniesie 15%), prognozuje Spherical Insights. W tej branży wytwarzanie addytywne będzie się popularyzować, gdyż pozwala na szybsze drukowanie prototypów oraz skomplikowanych, niestandardowych i lekkich części, a także umożliwia produkcję na miejscu.

Posłuchaj
00:00

Głównymi czynnikami hamującymi będą trudności w dopasowaniu materiałów do potrzeb przemysłu lotniczego, duże koszty zakupu sprzętu do druku 3D oraz brak standaryzacji, co skutkuje różnicami w jakości części lotniczych. Największy udział w tytułowym rynku będzie mieć technologia SLS, komponenty silników i samoloty komercyjne.

Powiązane treści
Rynek łożysk dla lotnictwa
Przyszłość rynku smarów lotniczych
Ładowarki ABB na duńskim lotnisku
Znaczący wzrost na rynku robotów w przemyśle lotniczym
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komunikacja
Stellantis wdraża mobilną technologię Datalogic w europejskich centrach dystrybucyjnych
Obudowy, złącza, komponenty
Światowe zapotrzebowanie na węże przemysłowe
Aktualności
Nowy hub logistyczny FedEx
Przemysł 4.0
Cyfrowe bliźniaki w modelowaniu zużycia energii
Roboty
Polimery FRP inspirowane origami – nowe możliwości w robotyce
Zasilanie, aparatura nn
ENERGETAB 2025 już za kilka dni! Oto krótki przewodnik targowy

Szafa wydawcza JotKEl

Nowoczesny przemysł stanowi szczególne wyzwanie dla gospodarki magazynowej. Duże znaczenie ma zwłaszcza pozyskanie informacji zwrotnej o aktualnym stanie zasobów, co umożliwia optymalizację dostaw. Dobrze zorganizowana gospodarka magazynowa zapewnia ciągłość produkcji, a to bezpośrednio wpływa na redukcję kosztów postojów. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom i bazując na prawie 50-letnim doświadczeniu, firma JotKEl stworzyła system automatycznych mebli wydawczych.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów