Planetarne napędy zębatkowe ZTRS-PHQ-ME firmy STOBER
Łożyskowane i podparte koła zębate ZTRS, przekładnie planetarne QUATRO PHQ z adapterem ME serwosilnika. Moduły koła zębatego 8 – 10. Liczba zębów 15 – 19. Zakres przełożeń przekładni 24:1 – 600:1.
Łożyskowane i podparte koła zębate ZTRS, przekładnie planetarne QUATRO PHQ z adapterem ME serwosilnika. Moduły koła zębatego 8 – 10. Liczba zębów 15 – 19. Zakres przełożeń przekładni 24:1 – 600:1. Max. siły przyspieszeniowe 124 – 126 kN. Max. prędkości liniowe 0,06 – 1,1 m/s. Luz liniowy 69 – 70 µm. Średnica podziałowa 161,3mm. 5 klasa jakości.
Modułowe koła zębate ZTRS firmy ATLANTA:
- Opracowany przez firmę STOBER mocno przykręcony kielich łożyska nośnego z żebrami usztywniającymi na konturze wewnętrznym umożliwia po raz pierwszy pełne wykorzystanie momentu obrotowego przekładni w napędzie zębatkowym – a tym samym również optymalizację gęstości mocy i sztywności.
- Przy określaniu napędu moment przebicia nie jest już odpowiednią zmienną, ale faktycznie wymaganym momentem obrotowym.
- ZTRS idealnie nadaje się do stosowania w osiach posuwu obrabiarek, maszyn laserowych oraz wysoce dynamicznych i precyzyjnych systemów manipulacyjnych.
- 5 klasa jakości uzębienia według DIN3962
- Uzębienie śrubowe, utwardzone powierzchniowo i szlifowane (lewe 19° 31′ 42″).
- Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 5/6, materiał C45, 16MnCr5 hartowane indukcyjnie
- Opcjonalnie bicie promieniowe zredukowane – 10 µm.
- Zębnik i zębatka: za smarowanie odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0
- Opcjonalnie z filcowym kołem zębatym do smarowania zębatki
Przekładnie planetarne QUATRO PHQ firmy STOBER:
- Wysokowydajne precyzyjne przekładnie planetarne z podtrzymującym uchwytem łożyskowanym
- Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
- Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
- Cichobieżne – skośne uzębienie
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
- Nasmarowane na cały okres eksploatacji
- Dowolna pozycja pracy
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie osiowe
- Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
- Przekładnie standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150
- Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 90 °C
- Klasa ochrony IP65
- Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
- W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
- Obudowa przekładni z żeliwa.
- Opcjonalnie olej mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
- Opcjonalnie bezpośredni montaż serwosilnika firmy STOBER serii EZ/LM bez adaptera i sprzęgła
- Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie
- Opcjonalnie wykonania kątowe napędów zębatkowych: PHQ-K-ME
Adapter serwosilnika ze złączem EasyAdapt (ME/MEL)
- Szybkie i łatwe mocowanie silnika
- Jednoczęściowe, wytrzymałe złącze zaciskowe z funkcją rozszerzania
- Najniższe masowe momenty bezwładności dla najwyższej dynamiki
- Wyważony dla płynnej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
- Duży wybór średnic i długości wałów silnika
- Bezbłędne dzięki dokładnemu wyśrodkowaniu silnika
- W celu zmniejszenia luzu łożysko wału silnika musi mieć konstrukcję bezluzową osiowo
Adapter serwosilnika ze złączem FlexiAdapt (MF)
- Szybkie i łatwe mocowanie silnika
- Wytrzymałe, spawane laserowo sprzęgło mieszkowe z funkcją rozpierania
- Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje wydłużenie liniowe wału silnika
- Wał silnika odsprzęgnięty od sił osiowych
- Wyważony dla płynnej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
- Duży wybór średnic i długości wałów silnika
- Bezbłędne dzięki dokładnemu wyśrodkowaniu silnika
Adapter serwosilnika z hamulcem ServoStop (MB)
- Elektrycznie uruchamiany hamulec sprężynowy do pracy na sucho
- Z bezluzowym sprzęgłem wtykowym (sprzęgło kłowe) do łatwego demontażu silnika podczas hamowania Oś w dowolnej pozycji
- Monitorowanie wyzwalania elektrycznego w skrzynce zaciskowej adaptera silnika
- Ręczna kontrola zużycia poprzez sprawdzanie szczeliny powietrznej za pomocą szczelinomierza
- Jako pojedynczy hamulec lub razem z hamulcem silnikowym jako redundantny układ hamulcowy
- Ręczne zwalnianie – opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Uszczelnienia promieniowe wału FKM z dwiema wargami uszczelniającymi
- Cztery otwory spustowe oleju chroniące hamulec przed zanieczyszczeniem olejem w przypadku wycieku
- Prosty i szybki montaż silnika