Przekładnie planetarne PH-MB z hamulcem bezpieczeństwa
Przekładnie planetarne PH firmy STOBER z kołnierzem obrotowym z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze MB serwosilnika. Zakres przełożeń: 4:1 – 100:1. Max. momenty dynamiczne 144 – 7 500 Nm.
Przekładnie planetarne PH z kołnierzem obrotowym z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze MB serwosilnika. Zakres przełożeń: 4:1 – 100:1. Max. momenty dynamiczne 144 – 7 500 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy ≤ 1 – 3 arcmin. Sprawność 93 – 96 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.
Właściwości przekładni planetarnych PH:- Wysokowydajne, precyzyjne przekładnie planetarne ze zintegrowanym hamulcem
- Wał wyjściowy: kolnierz obrotowy
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
- Standardowy lub zredukowany luz obrotowy przekładni
- Dowolna pozycja pracy
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 90 °C
- Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
- Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
- Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
- Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
- Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
- Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
- Obudowa żeliwna
- Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
- Hamulec sprężynowy uruchamiany elektrycznie do pracy na sucho
- Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
- Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
- Napięcie zasilania 24VDC lub 1x230VAC
- Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Cztery otwory spustowe oleju chroniące hamulec przed zaolejeniem w przypadku wycieku
- Pojedynczy hamulec lub razem z hamulcem silnikowym jako redundantny układ hamulcowy
- Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
- Podłączenie elektryczne za pomocą skrzynek zaciskowych lub złączy wtykowych