Kątowe napędy zębatkowe ZV-KS-ME firmy STOBER
Koła zębate ZV i kątowe przekładnie stożkowe KS z adapterem ME i sprzęgłem pod serwosilnik. Moduły koła zębatego 2 – 4. Liczby zębów 18 – 25. Zakres przełożeń przekładni 6:1 – 200:1.
Koła zębate ZV i kątowe przekładnie stożkowe KS z adapterem ME i sprzęgłem pod serwosilnik. Moduły koła zębatego 2 – 4. Liczby zębów 18 – 25. Zakres przełożeń przekładni 6:1 – 200:1. Max. siły przyspieszeniowe 3,2 – 11 kN. Max. prędkości liniowe 0,07 – 3,0 m/s. Luz liniowy 37 – 44 µm. 6 klasa jakości.
Modułowe koła zębate ZV:
- 6 klasa jakości uzębienia według DIN3962
- Uzębienie śrubowe, utwardzone powierzchniowo i szlifowane (lewe 19° 31′ 42″).
- Bezluzowe połączenie wał-piasta, klejone kurczliwie i skręcane na wpust
- Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 8, materiał C45 hartowana indukcyjne
- Do wyboru dwie pozycje mocowania zębnika: (E) uzębienie na końcu wału wyjściowego, (S) uzębienie zaraz przy przekładni zapewniające wyższe dopuszczalne siły posuwu.
- Zębnik i zębatka ZV: za smarowanie odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0
Kątowe przekładnie stożkowe KS:
- Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
- Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
- Cichobieżne – skośne uzębienie
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
- Nasmarowane na cały okres eksploatacji
- Pozycja pracy do określenia przy zamówieniu
- Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
- Przekładnia standardowo wypełniona smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150
- Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 90 °C
- Klasa ochrony IP65 opcjonalnie IP66
- Łożyskowanie: standardowe, wzmocnione osiowo lub promieniowo
- Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
- W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
- Obudowa przekładni z żeliwa.
- Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie)
- Opcjonalnie olej mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
- Opcjonalnie zbiornik wyrównawczy oleju przy pozycji pracy pionowej EL5
- Opcjonalnie bezpośredni montaż serwosilnika firmy STOBER serii EZ/LM bez adaptera i sprzęgła
Adapter serwosilnika ze złączem EasyAdapt (ME/MEL)
- Szybkie i łatwe mocowanie silnika
- Jednoczęściowe, wytrzymałe złącze zaciskowe z funkcją rozszerzania
- Najniższe masowe momenty bezwładności dla najwyższej dynamiki
- Wyważony dla płynnej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
- Duży wybór średnic i długości wałów silnika
- Bezbłędne dzięki dokładnemu wyśrodkowaniu silnika
- W celu zmniejszenia luzu łożysko wału silnika musi mieć konstrukcję bezluzową osiowo
Adapter serwosilnika ze złączem FlexiAdapt (MF)
- Szybkie i łatwe mocowanie silnika
- Wytrzymałe, spawane laserowo sprzęgło mieszkowe z funkcją rozpierania
- Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje wydłużenie liniowe wału silnika
- Wał silnika odsprzęgnięty od sił osiowych
- Wyważony dla płynnej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
- Duży wybór średnic i długości wałów silnika
- Bezbłędne dzięki dokładnemu wyśrodkowaniu silnika