Szybkie dźwigniki śrubowe KH firmy GROB
3 grupy wielkości stożkowych przekładni śrubowych z 3 przełożeniami 1:1, 2:1 i 3:1. Max. obciążenia w zakresie 250kg – 9 ton. Max. siła podnoszenia 90 kN. Max. obroty silnika 3000 obr/min.
3 grupy wielkości stożkowych przekładni śrubowych z 3 przełożeniami 1:1, 2:1 i 3:1. Max. obciążenia w zakresie 250kg – 9 ton. Max. siła podnoszenia 90 kN. Max. obroty silnika 3000 obr/min. Wysoka sprawność ze śrubą kulową 75%, ze śrubą trapezową 40%.
SZYBKI DŹWIGNIKI ŚRUBOWE KH FIRMY GROB
- Proste i efektywne rozwiązanie w porównaniu do układów hydraulicznych i pneumatycznych.
- Wysokie prędkości podnoszenia i wysokie cykle pracy są możliwe dzięki przekładni zębatej stożkowej.
- Zdefiniowany ładunek może zostać przesunięty do dokładnej pozycji z zadaną prędkością.
- W przypadku przełożeń 2:1 i 3:1 zmienne rozmieszczenie wałów napędowych oznacza, że nie jest wymagana dodatkowa skrzynia rozdzielcza, dzięki czemu kilka szybkich przekładni podnoszących można połączyć w jedną jednostkę podnoszącą.
- Może wywierać te same siły zarówno w kierunku pchania, jak i ciągnięcia.
- Dzięki naszej modułowej koncepcji można wdrożyć wiele optymalnych technicznie i ekonomicznie interesujących rozwiązań.
- Szybkoobrotowe dźwigniki śrubowe są cenione przez projektantów jako standardowy element maszyn.
DŹWIGNIKI SZYBKIEGO PODNOSZENIA – DUŻA PRĘDKOŚĆ PODNOSZENIA
Podnośniki śrubowe o dużej prędkości są specjalną formą podnośników śrubowych. Pozwalają na wyższe prędkości podnoszenia niż zwykłe podnośniki śrubowe. Jest to możliwe dzięki niskiej redukcji przełożeń, stabilnej konstrukcji, zoptymalizowanym warunkom smarowania, zmiennym skokom gwintu oraz dopuszczalnym wejściowym prędkościom obrotowym do 3000 obr./min. Jednostopniowe przekładnie stożkowe o zębach łukowych zostały zaprojektowane z myślą o płynnej pracy i nośności, a tym samym umożliwiają płynną i stabilną pracę wrzeciona przy dużej mocy wejściowej.
W technice napędów liniowych szybkoobrotowe dźwigniki śrubowe są prawdziwie uniwersalne. Prawie nie ma zastosowania, w którym nie są one wykorzystywane jako element napędowy ze względu na ich wszechstronność.
MASZ WYBÓR:
- POMIĘDZY DWOMA WERSJAMI PRZEKŁADNI
- TRZEMI ROZMIARAMI WIELKOŚCI
- RÓŻNE REDUKCJE I SKOKI ŚRUBY KULOWEJ
Wybór odpowiedniego typu przekładni śrubowej zależy od różnych czynników:
- wymaganej nośności,
- prędkości,
- cyklu pracy,
- przypadku obciążenia
- dostępnej przestrzeni.
Istnieją dwie wersje szybkich siłowników śrubowych KH:
- W wersji podstawowej: Wyjściowe koło zębate stożkowe jest połączone z nakrętką z gwintem trapezowym (opcjonalnie również z nakrętką z gwintem kulkowym). Nakrętka, która jest w wyniku tego wprawiana w ruch obrotowy, wywiera siłę osiową na wrzeciono. Teraz albo głowica wrzeciona jest mocowana na miejscu, albo wrzeciono jest zabezpieczone przed obrotem po stronie przekładni. Generuje to liniowy ruch podnoszący, a wrzeciono podnoszące przechodzi przez mechanizm podnoszący.
- Wersja z nakrętką jezdną: Wyjściowe koło zębate stożkowe jest połączone kształtowo z wrzecionem gwintowanym i w ten sposób przenosi ruch obrotowy. Nakrętka przesuwna jest osadzona na trzpieniu gwintowanym. Jest zabezpieczony przed skręcaniem przez ładunek. W rezultacie obrotowe wrzeciono gwintowane wprawia nakrętkę jezdną w liniowy ruch podnoszący.
Szeroki wybór akcesoriów dźwigników śrubowych KH:
- ES – wyłączniki krańcowe,
- FB – osłona mieszkowa śruby,
- SF -osłona spiralna śruby,
- BL – łapy montażowe,
- KP – płyta kardana,
- SFK – obrotowe łapy do płyty kardana,
- Nowość: przegub kardana z adapterem czopowym,
- KAD/KAN – adapter kardana dla nakrętki ruchomej po śrubie,
- MKS/MKN – wspornik nakrętki ruchomej po śrubie,
- GX/GXZ – elastyczny wał dystansowy ze sprzęgłami kłowymi,
- ALRP – aluminiowy wał dystansowy ze sprzęgłami kłowymi,
- VR – dystansowy wał kardana ze sprzęgłami kłowymi,
- Podpory wałów dystansowych łożyskowane DIN736,
- RP – sprzęgła kłowe,
- MG – adaptery silnik,
- HR – pokrętła ręczne,
- przekładnie kątowe wielowałowe,
- silniki elektryczne z hamulcami, wentylatorami, enkoderami, z termistorami.
Zakończenie śruby przekładni ślimakowej KH:
- FP – płyta kołnierzowa,
- FPL – łożyskowana płyta kołnierzowa
- GE – wał gwintowany
- GK – głowica przegubu męskiego
- GS – głowica przegubu widełkowego
- KGK – głowica przegubu kulowego w wersji A i B
- Z – pełny gładki wał