Serwomotoreduktory planetarne P-MB-EZ Stober z 2-hamulcami
Przekładnie planetarne P z serwosilnikami EZ i 2-hamulcami. Zakres przełożeń 3:1 – 50:1, max. momenty hamulca 8 – 100 Nm, max. momenty 84 – 3 450 Nm, luz obrotowy 1,0 – 4,0 arcmin.
Przekładnie planetarne P z serwosilnikami EZ i 2-hamulcami. Zakres przełożeń 3:1 – 50:1, momenty statyczne hamulca 8 – 100 Nm, max. momenty przyspieszeniowe 84 – 3 450 Nm, luz obrotowy 1,0 – 4,0 arcmin, sprawność 95 – 97%. Opcjonalnie wentylator, jednokablowy serwosilnik, ręczny luzownik hamulca, serwonapęd SD6/SDS5000.
- Hamulec bezpieczeństwa jest zintegrowany z adapterem silnika.
- Posiada funkcję hamulca postojowego.
- Hamowanie z pełnej prędkości, np. w przypadku spadku napięcia lub awaryjnego wyłączenia w sytuacjach niebezpiecznych, jest nadal możliwe.
- Hamulec może być używany jako pojedynczy hamulec lub razem z hamulcem silnikowym jako redundantny układ hamulcowy.
- Bezpieczne hamowanie zapewnione w przypadku awarii zasilania.
- Bezpieczne utrzymywanie ładunku na osiach obciążonych grawitacyjnie za pomocą dwóch hamulców
- Hamulce zainstalowane w adapterze silnika to uruchamiane elektrycznie hamulce sprężynowe do pracy na sucho.
- W stanie bez napięciowym hamowanie odbywa się za pomocą siły sprężyny.
- Hamulec jest zwalniany przez elektromagnetyczną cewkę prądu stałego przed włączeniem silnika.
- Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
- Przełożenie w postaci ułamka – brak błędów pozycjonowania
- Cichobieżne – skośne uzębienie
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
- Nasmarowane na cały okres eksploatacji
- Ciągła praca bez chłodzenia
- Dowolna pozycja pracy
- Różne formy wałów wyjściowych: P – pełny wał z klinem, G – pełny gładki wał
- Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
- Przekładnie standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150, opcjonalnie olej mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
- Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 90 °C
- Klasa ochrony IP65 opcjonalnie IP66
- Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
- W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego: D – osiowo, R – radialnie
- Obudowa przekładni z żeliwa.
- Opcjonalnie bezpośredni montaż serwosilnika firmy STOBER serii EZ/LM bez adaptera, sprzęgła i podwójnego hamulca
- Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie
- do wyboru sprzężenia zwrotne: enkodery absolutne EnDat 2.1/2.2/3.0, resolwer
- złącza wtykowe dowolnie obrotowe
- temperatury otoczenia od ≤ 15° C do +40° C
- standardowo w klasie ochrony IP56, opcjonalnie IP66
- klasa temperaturowa F (155)
- opcjonalnie jednokablowe rozwiązanie OCS z enkoderem absolutnym EnDat 3.0
- elektroniczna tabliczka znamionowa dla szybkiego rozpoznania serwosilnika
- standardowo dla serwonapędów SDS5000, MDS5000, SI6 / SC6, SD6 firmy STOBER
- opcjonalnie dla serwonapędów Siemens, B&R, Beckhoff, Kollmorgen, Bosch Rexroth, Allen Bradley
- opcjonalnie z wentylatorem, który może zapewnić 30% wzrost momentu obrotowego
- opcjonalnie z elektromagnetycznym hamulcem bezpieczeństwa
- certyfikaty CE, UKCA, opcjonalnie cURus
- standardowo zintegrowany termistor PTC, opcjonalnie czujnik temperatury KTY
- standardowo w kolorze czarnym RAL9005, opcjonalnie każdy kolor RAL
- Hamulec sprężynowy uruchamiany elektrycznie do pracy na sucho
- Adapter MB Wyposażony w bezluzowe sprzęgło wtykowe (sprzęgło kłowe) do łatwego demontażu silnika wraz z osią hamowany w dowolnej pozycji
- Połączenie elektryczne standardowo w puszce elektrycznej, opcjonalnie jako złącze wtykowe
- Monitorowanie wyzwalania elektrycznego w skrzynce zaciskowej adaptera silnika
- Ręczna kontrola zużycia poprzez kontrolę szczeliny powietrznej za pomocą szczelinomierza
- Opcjonalnie elektryczna kontrola wyzwalania w skrzynce zaciskowej za pomocą bezdotykowego i nieścieralnego łącznika zbliżeniowego
- Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Promieniowe pierścienie uszczelniające wał wykonane z FKM z dwiema wargami uszczelniającymi
- Cztery otwory spustowe oleju chroniące hamulec przed zaolejeniem w przypadku wycieku
- Redundantny system zgodny z normą EN ISO 13849-1