Platforma Systemowa Wonderware, część III: bieżąca analiza danych

Posłuchaj
00:00

Miejsce: Kraków

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w służbach utrzymania ruchu, automatyków i informatyków będących użytkownikami Platformy Systemowej Wonderware oraz projektantów przygotowujących się do wykonania i uruchomienia aplikacji w Platformie Systemowej Wonderware.

  • Omówienie pakietu Historian Client
  • Analiza danych w programie Historian Client Trend
  • Analiza danych w programie Historian Client Query
  • Analiza danych w programie Historian Client Workbook – dodatek do programu Microsoft Excel
  • Analiza danych w programie Historian Client Report – dodatek do programu Microsoft Word
  • Omówienie struktury bazy danych Wonderware Historian
  • Tworzenie analiz z wykorzystaniem zapytań SQL

Wartość szkolenia

  • Zapoznanie się z możliwościami tworzenia analiz z wykorzystaniem dostępnych programów w pakiecie Historian Client oraz za pomocą zapytań SQL z danych gromadzonych przez Platformę Systemową Wonderware w serwerze Wonderware Historian
  • Zdobycie umiejętności samodzielnego tworzenia analiz z danych gromadzonych w serwerze Wonderware Historian

Wymagania wobec uczestników

  • Znajomość obsługi komputera PC i systemu Windows
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego

Uczestnik szkolenia zdobędzie umiejętności oraz wiedzę na temat:
  • analizy danych w programach: Historian Client Trend, Historian Client Query, Historian Client Workbook – dodatek do programu Microsoft Excel, Historian Client Report – dodatek do programu Microsoft Word
  • tworzenia analiz z wykorzystaniem zapytań SQL
  • samodzielnego tworzenia analiz z danych gromadzonych w serwerze Wonderware Historian
  • pakietu Historian Client
  • struktury bazy danych Wonderware Historian
  • możliwości tworzenia analiz z wykorzystaniem dostępnych programów w pakiecie Historian Client oraz za pomocą zapytań SQL z danych gromadzonych przez Platformę Systemową Wonderware w serwerze Wonderware Historian

Zdobyte na szkoleniu umiejętności oraz wiedza pozwolą na:
  • samodzielność w wykonywaniu pracy
  • oszczędność czasu
  • minimalizację stresu
  • korzyści finansowe
  • wysoką świadomość możliwości sprzętu
  • minimalizację ryzyka awarii
  • większą skuteczność działania
  • możliwość zastosowania wiedzy w codziennych działaniach
  • komfort pracy
  • pewność siebie
  • sprostanie wymogom związanym z daną pracą
  • możliwości w zakresie podejmowania trudniejszych zadań
Więcej na www.astor.com.pl
Powiązane treści
Nowa wersja Wonderware 2017
Zobacz więcej w kategorii: Technika
Komunikacja
Przemysłowe Routery Wi-Fi – doradztwo techniczne CSI
Silniki i napędy
Bezpośrednie napędy hydrauliczne – nowy standard dla inżynierii lądowej i wodnej
Pomiary
Co to jest i do czego służy czujnik fotoelektryczny?
Zasilanie, aparatura nn
Jak ochronić produkcję przed kosztownymi przestojami? Zasilanie gwarantowane UPS w MŚP
Obudowy, złącza, komponenty
Kable ekranowane w praktyce
Silniki i napędy
Rozruch silników elektrycznych - przegląd metod
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Temat miesiąca
Transport szynowy - energoelektronika, automatyka, komunikacja
Temat miesiąca
Nowoczesne wyposażenie produkcji
Prezentacje firmowe
Fiix – system CMMS do cyfrowego zarządzania utrzymaniem ruchu w każdym środowisku przemysłowym

Fiix – system CMMS do cyfrowego zarządzania utrzymaniem ruchu w każdym środowisku przemysłowym

Systemy CMMS wciąż są kojarzone z rozwiązaniami dedykowanymi wyłącznie największym zakładom przemysłowym. Tymczasem wyzwania związane z zarządzaniem utrzymaniem ruchu występują również w mniejszych przedsiębiorstwach, dysponujących zaledwie kilkoma maszynami.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów