Polska premiera ABB Ability podczas ABB Customer World
| Gospodarka ArtykułyPonad 300 gości, w tym przedstawiciele kluczowych polskich firm przemysłowych, brało udział w odbywającym się w Łodzi spotkaniu ABB Customer World w Łodzi. Mogli oni osobiście zapoznać się z ABB Ability - platformą cyfrowych rozwiązań i usług nowej generacji, a także świętować 25-lecie działalności ABB w Polsce.
ABB Ability to platforma ponad 180 cyfrowych rozwiązań, która rozwija ideę przemysłowego Internetu Rzeczy poprzez umożliwienie tworzenia nowych lub modernizowanie istniejących układów w przemyśle, transporcie, sektorze użyteczności publicznej oraz infrastrukturalnym.
- Cyfryzacja jest olbrzymią szansą dla przemysłu, zaś kompletne portfolio cyfrowych rozwiązań ABB Ability może pomóc klientom w wykonaniu skoku jakościowego. W zależności od branży firmy mogą każdego dnia generować olbrzymie ilości danych, które często pozostają niewykorzystane. ABB Ability pozwala przetwarzać i analizować te dane, a następnie na ich podstawie podejmować kluczowe decyzje. Operatorzy otrzymują wgląd w szczegółowe informacje, które są dostarczane do systemów sterowania, co w konsekwencji przyczynia się do wydłużenia czasu niezawodnej pracy, przyspieszenia operacji, a także poprawy rentowności - mówił Paweł Łojszczyk, krajowy dyrektor zarządzający ABB w Polsce.
Wśród zaprezentowanych w Łodzi produktów znalazły się m.in. ABB Ability Smart Sensor (inteligentne czujniki monitorujące stan silników niskiego napięcia), ABB Ability Connected Services (usługi serwisowe dla rozwiązań z zakresu robotyki i automatyki) czy eCharger (stacje do szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych prądem stałym). Goście uczestniczyli również w warsztatach poświęconych kluczowym obszarom działalności ABB oraz dyskusjach skupionych wokół cyfryzacji w przemyśle.