ABB wprowadza rebranding linii robotów mobilnych

Po przejęciu w zeszłym roku hiszpańskiego producenta autonomicznych robotów mobilnych Asti Mobile Robotics, firma ABB Robotics zmienia nazwę posiadanego portfolio AMR na Flexley. Pierwsze modele, które zostaną wprowadzone na rynek, to Flexley Tug i Flexley Mover.

Posłuchaj
00:00

Ich przeznaczeniem są aplikacje takie, jak holowanie i transport wózkami ładunków o masie do 2000 kg, a także podnoszenie i transportowanie regałów, kontenerów i palet do 1500 kg. ABB planuje również zastosować technologię nawigacji opartą na sztucznej inteligencji, którą opracowuje szwajcarski start-up Sevensense Robotics. VSLAM, czyli Visual Simultaneous Localisation And Mapping, ma zapewnić nowe możliwości w zakresie nawigowania w złożonych i zmieniających się przestrzeniach.

Powiązane treści
ABB otwiera w Szanghaju megafabrykę najnowocześniejszej robotyki
Znaczący wzrost na rynku robotów SCARA
W 2026 roku rynek robotów przemysłowych osiągnie 20 mld dolarów
Ulga na robotyzację. Nie przegap okazji na rozwój!
ABB sprzedaje dział Power Conversion firmie AcBel Polytech
ABB rozbuduje fabrykę robotyki w USA
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Zasilanie, aparatura nn
Nowa linia elektroenergetyczna PSE
Komunikacja
Nowy system łączności Enei
Aktualności
Rozbudowa zakładu w Mławie
Obudowy, złącza, komponenty
TraceParts i Leo AI przedefiniują wyszukiwanie części do projektów
Zasilanie, aparatura nn
PGE buduje magazyn energii
Aktualności
Niedobór infrastruktury magazynowej w Europie przekracza wartość 150 mld euro

Fiix – system CMMS do cyfrowego zarządzania utrzymaniem ruchu w każdym środowisku przemysłowym

Systemy CMMS wciąż są kojarzone z rozwiązaniami dedykowanymi wyłącznie największym zakładom przemysłowym. Tymczasem wyzwania związane z zarządzaniem utrzymaniem ruchu występują również w mniejszych przedsiębiorstwach, dysponujących zaledwie kilkoma maszynami.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów